𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 28 Tir 1401، 11:54 PM

چالش دو زندگی

این چالش اینجوریه که یه فضا رو مشخص می‌کنید بعد توش از دید دونفر یه پاراگرف می‌نویسید، نفر اول، کسیه که تازه عاشق شده و عشقش بهش پیشنهاد داده، نفر دوم آدمیه که تازه طلاق گرفته. اگه چالشو انجام دادید لینکشو همین زیر کامنت کنید که اضافش کنم به پست^^ ایده این چالش هم از کتاب "کاش وقتی 20ساله بودم میدانستم" هستش

دعوت میکنم از: لیل، آیسا، گلی و هرکس دیگه ای که این پست رو میبینه و دوست داره توش شرکت کنه

هندزفری‌ش رو توی گوشش میزاره و با لبخند برای آهنگ غمگینش شکلک درمیاره و میگه امروز نه!یه آهنگ شاد پلی میکنه و با خوشحالی به حلقه توی دستش نگاه میکنه و نخودی میخنده. امروز همه شهر شاد تر بنظر میرسید رنگ‌ها پررنگ تر از معمول بود آدم‌ها خوشحال تر از روزهای دیگه بنظر میرسیدن، حتی صدای کلاغ‌ها هم خوشحال بنظر میرسید. برای پسر بچه‌ای که بغل مامانش بود زبون درمیاره و با خندیدن بچه با خوشحالی میخنده. با لبخند در کافه دکه مورد علاقشو باز میکنه و انگشت حلقشو به دوستش نشون میده. -هی تیم یه چیز رنگی برام بزن!! هرکسی امروز اومد کافت مهمون من تیم میدونی که این روزا چقدر برام خاصه. تیم همیشه آدما انقدر خوشحالن؟ همیشه شهر انقدر رنگی بوده؟ همیشه انقدر حرف میزنم؟

زندگی2:

با نارحتی سرش رو بالا میگیره و به آسمون خاکستری خیره میشه، با خودش فکر میکنه شهر همیشه همینقدر خاکستری و بی رنگه؟ به انگشت حلقه خالی از حلقش نگاه میکنه و چشماش پر اشک میشه. امروز کلاغ هاهم نوای مرگ میدادن! همه چیز بی روح تر از هر وقت دیگه ای بود. با دیدن دختر بچه بغل مامانش چشماش پر اشک میشه و با غصه به دختر نگاه میکنه. دختر منم میتونست همینقدر خوشگل باشه. قطره اشک اول! به همه رویاهای بر باد رفته‌اش فکر میکند و قطره اشک دوم! زیر لب برای خودش حرف میزنه، منو ببخش دوباره گریه کردم... در کافه رو باز میکنه، احساس میکنه کافه با وجود اون همه نور هنوز هم تاریکه، همین که تونی میپرسه خوبی سد بغضش شکسته میشود و بلند بلند میزند زیر گریه. قطره اشک سوم!

‌‌‌‌‌‌𝑨𝒏𝒊𝒎𝒂 ‌‌‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
Tags :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌𝑨𝒏𝒊𝒎𝒂 ‌‌‌‌‌
    28 Tir 01، 23:57
    ‌‌‌‌‌‌𝑨𝒏𝒊𝒎𝒂 ‌‌‌‌‌

    این خوراک خودمه.. ولی وب ندارم :")

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همینجا بنویس@-@
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 10:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دوسش ندارم

    یه نویسنده هرچقدر ماهر باشه نمی تونه حس و درد کسی که طلاق گرفته و حس خوب و همراه با چاشنی ایگور شدن کسی که عاشق شده رو بنویسه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 12:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این کاریه که همه نویسنده ها میکنن
    خودشونو میزارن جای شخصیت اصلی و مثل اون فکر میکنن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Tir 01، 11:27
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میشه منم پست نذارم؟@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 12:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هرجور دلت میخواد
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 12:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی درد می کنه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی درد میکنه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Tir 01، 13:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    با ذوق به دوستش گفت: بهم پیشنهاد داد. میدونستم بالاخره اینکارو میکنه ولی بازم ذوق کردم، یجوری رفتار کردم انگار خیلی هولم ولی خب هستم! من بی نهایت عاشقشم و میخوام باهاش زندگی کنم..مسافرت برم و خوش بگذرونم.
    ببین حلقم رو..خیلی قشنگه نه؟ برای خرید لباس فردا باهاش قرار دارم. راستی توعم عروسی مون دعوتی!
    تلفن رو قطع کرد و با لبخند به خواب رفت.

    با اشک توی دفترش نوشت: طلاق گرفتیم. راه درستش همین بود ولی من دوستش داشتم، میخواستم باهاش زندگی کنم ولی باهاش تفاوت داشتم. نتونستیم باهم بسازیم چون دو تا ادم شبیه به هم بودیم! غرور لعنتی هردومون نمیذاشت کوتاه بیایم و دعوا ادامه پیدا می کرد. من اشتباه کردم..من باید غرورم رو زیر پا میذاشتم، ولی نکردم و حالا خیلی دیر شده...
    چراغ رو خاموش کرد و سکوت شب با صدای گریه‌ی اون پر شد.

     

    امیدوارم درست فهمیده باشم و البته نریده باشم"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب نوشتی@-@
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:18
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    همه چیز در عین حال هیچ چیز

    یه چند روز طول می کشه بنویسمش اشکالی که نداره؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله
    راحت باش@-@
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:26
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    پروفت چاه خشنگه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یس یس هیون ایز پرفکت
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خون اشامه چرا؟

    خیلی پرفتک¥-¥

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فن ارته دیگه طرف اینجوری کشیدش
    اوهوم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    یه لحطه فکر کردم جزو شخصیتای سریال خاطرات خون اشامه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوپ هوانگ فاکینگ جذاب هیونجینه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    30 Tir 01، 15:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه ریدم"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mordad 01، 19:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه خیلی خوبه"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7