𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 10 Bahman 1401، 04:04 PM

چرا کشتیش؟

-چرا کشتمش آقای قاضی؟

من ‌بیشتر از هر کس دیگه دوستش داشتم،

اون تنها آدمی بود که توی اون لباس‌های گشاد تیمارستان هم جذاب بود،

تنها کسی بود که توی بدترین حالت ممکن دوست داشتنی ترین آدم بود،

هیچکس به اندازه من از حرف زدن باهاش خوشحال نمیشد...

هیچکس به اندازه من مراقبش نبود، 

هیچکس اندازه من درکش نکرد،

هیچکس نتونست اندازه من دردشو با پوست و گوشت احساس کنه

بخاطر همین کشتمش،

کشتمش که بیشتر از این عذاب نکشه

کشتمش چون نمیتونستم گریه‌هاشو ببینم وقتی هیچ کاری از دستم برنمیومد

کشتمش چون کشتنش بهترین کاری بود که میشد کرد

پشیمونم؟ نه نیستم

روزی نیست که بخاطرش گریه نکنم ولی پشیمون نیستم

اگه یه فرصت دوباره بهم بدن بازم انجامش میدم، حتی خیلی زودتر از اون روز

دیدنش درحالی که برای اولین بار آروم آروم بود قشنگ ترین صحنه‌ای بود که یه نفر می‌تونست ببینه


+جدیدا افکارم خیلی سادیسیمی طور و دیکتاتوری شده، زیاد جدیم نگیرین

𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| Dragon ‌ ‌ 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    10 Bahman 01، 16:40
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    بلو بی دی اس امی😔💔
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Bahman 01، 23:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میبینی چه زندگی کثیفیه☹️😂💔
  • Dragon ‌ ‌
    10 Bahman 01، 20:30
    Dragon ‌ ‌
    این...میدونستی منم دقیقا یه متن اینجوری نوشتم؟
    +مود منی که همین متنو خیلی وقته نوشتم:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Bahman 01، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره تو وبلاگت خوندمش
    +تو کلا دیوانه ای برو
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    10 Bahman 01، 23:23
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    اصلاح میکنم کثیف ن کفیث
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Bahman 01، 12:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مله مله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7