𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 25 Tir 1401، 11:13 PM

چرندیات1 (روزمرگی)

از نظر روانی نیاز دارم برگردم به اون دوران اسکلیت کلاس هفتم هشتمم که نصف تابستون زیر کولر با یه کاسه گوجه سبز و یه لاحاف زخیم و گوشی که با زغال سنگ کار می‌کرد و توش پر رمان های چرت و پرتی بود که با این شروع میشد که جلوی آینه خودمو دیدم، موهای بلند طلاییم رو از چشمای آبیم کنار زدم و با لب های قلوه ایم برای خودم بوس فرستادم و بخاطر قد بلند 170 سانتیم مجبور شدم یه غلطی بکنم

واقعا نیازدارم همونقدر بی دغدغده باشم که بشینم از اون کتابا بخونم! این روزام یه جوری داره میگذره که از دورانی که درس میخوندمم سرم شلوغ تره، یه روز درمیون با باشگاه مورد عنایت قرار میگیرم، روزی 40صفحه کتاب میخونم، از امروز برا کنکور سال بعد شروع کردم خوندن، یه ساعت گیتار تمرین میکنم، یه ساعت برنامه نویسی یاد میگیرم و در کنار همه اینا باید مراقب 4تا جونور (دوتا خرگوشام و دوتا خواهرام) باشم، مسئولیت خونه هم معمولا رو دوش منه مامانم یه روز درمیون نیستش، باغ هم میرم کار میکنم، داییمم برام از این بسته های خوش نویسی خریده تصمیم گرفتم بعد 17سال و 4ماه بالاخره خطی که آینه دغ مامانمه رو درست کنم (شاید باورتون نشه من فارسیمو بزارین جلو آفتاب راه میره، بعد چون از اول هدفم مهاجرت بود قشنگ کامل انگلیسی شکسته مینویسم و خودم یاد گرفتم چجوری باید بنویسم...) 

باید رژیم بگیرم، احتمالا از این به بعد یه وعده غذاییم رو کامل میوه میخورم فقط 

الان که دارم اینو مینویسم، پاهام بخاطر تمرین باشگاه، انگشتم بخاطر تمرین گیتار و مغزم به خاطر همه چیز درد میکنه

داروهام تموم شده وقت نمیکنم برم دکتر جواب ازمایشمو نشون بدم و بگم دوباره دارو بنویسه دوباره بدنم شد پر کهیر

گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گلی 🍀🍓
    26 Tir 01، 08:50
    گلی 🍀🍓

    میگم بلو حتما یه دکتر برو. چی از خودت مهم تر؟

    ولی بنظرم اوقات فراغتت رو خوب پر کردی بعدا واقعا از خودت ممنون میشی:)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Tir 01، 23:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انقد این چند روز کار ریحته بود سرم اصلا وقت نکردم برا سه شنبه میخوام وقت بگیرم
    اهوهوم@-@ ولی خیلی کار ریختم سر خودم هنوز عادت نکردم بهش بجز اونم هر روز یه برمامه جدید داریم با خانواده پارسال با کنکورم مصون بودم ولی امسال اینجورین که اصلا مهم نیست میخوای بمونی پشت کنکور یا نخ مخصوصا وقتی پشت رشته ای که ما میخوایم نمیمونی پس هرچی ما میگیمم باید انجام بدی
  • گلی 🍀🍓
    30 Tir 01، 23:14
    گلی 🍀🍓

    زیادش آدمو خسته میکنه:(

    امیدوارم اوضاع براتراحت تر بگذره:((

     

    کنکور بهش اوقات سپر خوب میشه ولی تهش وقتی جوابا اومد هرچی زیرش قایم شدی پودر میشه وبه بدترین روش ممکن لو میری

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mordad 01، 19:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:(
    مرسی@-@


    اره بدیش اینه:)
  • Dragon ‌ ‌
    7 Mordad 01، 15:42
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسکی که برنامه‌ی زندگیش پرفکته:

     

    منی که از شدت کم خونی حال ندارم بلند بشم از رو تخت:

     

    +باسلیسک بیا قیمت اینارو نگاه کن...یکم این قیمتا برای گلس پایین نیستن؟ :|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Mordad 01، 20:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راستش منم حال ندارم، خودمو ول کنم کلا رو تختم خودمو مجبور میکنم که انجامشون بدم بعد بعد یه مدت عادت میکنم و از انجام دادنشون کیف میکنم
    دو هفته اول برنامه هام همه رو چل میکنم انقد غر میزنم



    +نه اوکیه! من گلس خودمو از دیجی گرفتم ۱۳تومن بعد قبلش از یه گوشی فروشی گرفته بودم ۱۰۰تومن تازه سرامیکی هم نبود زارت شکست
  • Dragon ‌ ‌
    7 Mordad 01، 22:06
    Dragon ‌ ‌

    منم باید خودمو مجبور کنم تا یه غلطی تو این تابستون کرده باشم =-=

     

    +اگه ایترنتی بخرم، بعد میتونم بدم گوشی فروشی ها برام بچسبونش؟ :|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Mordad 01، 17:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینکارو نکن:) کارایی که من میکنم خیلی کارای احمقانه این و اصلا صلاحیت الگو بودن و تکرار شدن رفتارم رو ندارم چون رفتارام همشون به خودم اسیب میزنن 



    +خودتم میتونی بچسبونی من مال خودمو چسبونم انقد راحت بود ولی اره میتونی بدی بزنن برات
  • Dragon ‌ ‌
    9 Mordad 01، 12:07
    Dragon ‌ ‌

    چرا معیار زیبایی چشم‌های ابی با موهای بلوند و لب‌های قلوه‌ای و قد بالای 170 عه؟ :|

     

    به خودت اسیب زدن بهتر از هیچ‌کاری نکردنه...

     

    +تو نمیتونی به یکی از نوادگان خدای نابودی بگی که راحته و خودش بچسبونهXD

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Mordad 01، 21:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم سوال منم هست:"|


    نه نیست


    +اسیب جسمی با اسیبایی که من میزنم خیلی فرق داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7