𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 23 Ordibehesht 1402، 12:14 AM

کاش می‌تونستم

کاش می‌تونستم داد بزنم

یه چیزی بشکونم

چنگ بزنم به در و دیوار اتاق

انقدر گریه کنم که چشمام باز نشه

کاش می‌تونستم یه جوری خودمو خالی کنم

دیدن خودم،

درحالی که دیگه حتی نمی‌تونه توی دنیای مجازی هم

با کسی ارتباط بگیره برام سخته...

و سخت‌تر از اون اینکه الان، توی آروم‌ترین مود خودم،

درحالی که مرتب تر از همیشه نفس می‌کشم،

و بدنم آروم‌تر از هر وقت دیگه‌ایه

مغزم داره با افکار منفجر میشه

گلی ☕🌌 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گلی ☕🌌
    23 Ordibehesht 02، 11:33
    گلی ☕🌌
    نظرت راجب یه چیزی که خشمتو تخلیه کنه چیه؟ یه چیزی که بهت آرامش بده
    مایل به یه کلاس هنری یا ورزشی رزمی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 02، 14:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مشکل اینکه حتی عصبی هم نیستم…
    فقط خیلی خسته و کلافم از همه چیز
    و نمیدونم چیکار باید بکنم با خودم و ادامه زندکیم…
    گیتارمو دارم ولی تمرینش نمیکنم… لباسای کاراتمم دارن یه جا خاک میخورن… دلم نمیخواد حتی کلاسای دانشگاه‌هم برم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Ordibehesht 02، 21:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    از این طرفا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 02، 14:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راه گم کردم🤪🤪
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 02، 22:47
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    مشخصه=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Khordad 02، 18:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    چطوری‌هایی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Khordad 02، 09:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بد نیستم
    مچ پام پیچ خورده و گچ گرفتم (به همه باید بگم.)
    تو چطوری؟:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 02، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شت چرا؟
    خوبی؟
    خواهر منم دستش پیچ خورده بود گچ گرفته بود یه هفته میشه باز کردیم دستشو
    هنوز زندم و دارم نفس میکشم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Khordad 02، 20:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    از پله افتادم پیچ خورد:<
    من دقیقا یه هقته دیگه باز میکنمTT

    همینم خوبه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 02، 21:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه مراقب خودت باشششش:(
    مراقبت کن از خودت



    نه نیست…
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7