𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 13 Farvardin 1401، 11:07 PM

کرونا که گرفته بودی

+ولی این یه اتفاق بد کوچیک که مال خیلی وقت پیش بوده چرا هنوزم بخاطرش ازم ناراحتی؟

-کرونا که گرفته بودی، حدودا یه هفته مریض بودی

ولی تا یه مدت طولانی بعدش سرفه میکردی

هنوزم وقتی زیاد کار میکنی یا حرف میزنی سرفت میگیره

کرونات که فقط یه هفته طول کشید

پس چرا بعدش انقد اذیت میشی؟

بعضی اتفاق های بد اینطورین

انقدر ریزن که از نظر بقیه اصلا چیز مهمی نیستن

ولی فقط خودت میدونی همون یه اتفاق کوچیک چجوری میتونه تورو از تو از هم بپاشونه

+چیکار بکنم که ببخشیم؟

-برای همیشه از زندگیم محو شو


+از سری زر های مفت من

++بی هدف ترین بی هدف دنیا|:

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-* Aysu *-*
Last Comments :
Tags :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Farvardin 01، 23:11
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    گشنگ بید*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی*-*
    بیا خ لیل
  • Mizuki Chibia
    13 Farvardin 01، 23:37
    Mizuki Chibia

    زر نیس 

    بیان احساسات درونه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاش میشد احساسات درون رو یه بار برای همیشه خاموش کرد:>
  • Mizuki Chibia
    13 Farvardin 01، 23:49
    Mizuki Chibia

    اگه میشد چ خوب بودیم :^:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره اگه میشد همه چیز خیلی بهتر میشد...
    خوبی؟
  • Mizuki Chibia
    13 Farvardin 01، 23:53
    Mizuki Chibia

    +-+ 

    تا حدودی اما فک کنم فردا خوب شم تو مدرسه؟ D: 

    تو چی بلو چخبر ننه XD? 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قطعا فردا تو صف صبح گاه ورزش کنی خوب میشی*-* فیسسسسسس من دیگه کلاسام تموم شد.


    هیچی فقط دلم میخواد خودمو از پنجره بندازم بیرون
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:03
    Mizuki Chibia

    یه اعتراف 

    من هیچ وقت درست حسابی به صف صبحگاهی نرسیدم +-+ 

    عههه

    خوش بحالت  ಥ_ಥ میشه بپرسم چند سالته؟ 

    نه نندازززز من هنوز میخوام باهات حرف بزنم •-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه اعتراف
    منم بابام میبرد مدرسه یه دوران همیشه اخراش میرسیددمxdولی بعدش محل کارش عوض شد مجبور شدم با اتوبوس برم:|
    ما تو صف تنها کلاسی بودیم که معمولا جلوی صف خالی بود هیچکس نمیرفت جلو وایسه از گردی 7-8 به بعد وایمیستادیمxd

    18سالمه
    جووون
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:18
    Mizuki Chibia

    منم بیشتر مسببش خواهرمه XD 

    وای دقیقا کلاس ماهم همیشه اولاش خالی بود صفش یادش بخیر جررر

    عه همسنیم که 

    فکرکنم به شما درسا رو دادن و گفتن نیاین اره؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبهXD
    هعی چه روزگاری بود

    من دوازدهمم قبل عید تموم کردن کتابامونو
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:21
    Mizuki Chibia

    نه مال ما هنوز مونده یکم 

    اما بعد باز امتحان اینا میگیرن قبل خرداد 

    چه روزهایی دارم خدایی 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها نه مال ما تموم شده فکر کمن تمومم نشده باشه نمیریم:|
    مام میان ترم داریم چند تا ولی معلوم نیست کی تو اردیبهشته فقط
    چه رشته ای میخونی؟
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:24
    Mizuki Chibia

    من تجربیم 

    ولی منم برم ببینم کسی نیومده دیه نمیرم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها منم
    ما کلا قرار گذاشتیم همه باهم نریم
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:26
    Mizuki Chibia

    ایول TT 

    همکلاسی های من اگه اینقد با جنبه بودن خیلی خوب میشد 

    (از بس ازشون زخم خوردم ایح) 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همکلاسی های منم بی جنبن فقط تو این مورد همشون گشادنXD
  • Mizuki Chibia
    14 Farvardin 01، 00:41
    Mizuki Chibia

    جر 

    ایشالا منم فردا میبینم کسی نیومده دیه نمیرم +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 00:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انشالله
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:11
    Aysu *-*

    گشنگ بود@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی*-*
    کجایی دختر کم پیدایی؟
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:34
    Aysu *-*

    ♡@-@♡

    منو میشناسی؟•-•*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره بابا خنگ نیستم که:" خیلی وقته میشناسمت، ولی یه لحظه فکر کردم ایساییXDدقیق نخوندم اسمو ببخشید

  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:37
    Aysu *-*

    ولی من باهات تابه حال اشنا نشدم=-=💔

    اهان با آیسا اشتباه گلفتی@-@

    آله اسمم شبیهشه😹💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخیال:| بلو ام:| یه بار حتی ادمین وبتم شدم که برات کد بارش بزارم:" اون موقع وبلاگم بنفش بود حتی یه وبمم تبلیغ کردی:"| وب قبلیمم زیاد کامنت میدادی
    اره دقیق نخوندم فکر کردم اونی
    خوبی؟
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:42
    Aysu *-*

    تو بلویییییییییییییی واهاییییییییی ناموصا کجاها غیب میشین شماها=-=🔪

    میسی خوبم تو خوبی؟@-@

    چند ساعت دیگه باید واسه سحری پاشممممم هجسحعشحعشحعحشع

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ارهXD میریم استراحت برمیگردیمXD یه مدت خوب نبودم کلا هرچی اکانت مجازی داشتم رو ب چخ دادم:"|
    نمیدونم
    من هر وقت بخوام بخوابم میخورم و میخوابم بخوابم دیگه بمبم نمیتونه بیدارم کنهXD
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:48
    Aysu *-*

    جرررXD

    هعی=-=

    خب بعدش گشنت نوموشه؟@-@تازشم مدرسه هم دالیمممممممم گاددددددد لستحهیعشحعخششعخحعش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره

    نه من تا بوی غذا بهم نرسه بچه خوبیمXD بوی غذا که بخوره بهم هار میشم دیگه باید یه چیزی بخورم
    ولی من نمیرم مدرسه
    ..صبح گاه جای منم ورزش کن
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:51
    Aysu *-*

    آب چی؟😐😂💔

    *سعی در نخندیدن

    بدجنسسسسس خوش به حالتتتتتتتتت به ماگفتن نیاین از امتحانای مستمر حذف میشین عنترای عنتران=-=-=-=-=-=-=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونو نمیدونمXD همیشه تو ماه رمضون فقط تشنم میشه:"| بعد افطار همچین گالن گالن اب میخورم انگار قرار مثل شتر ذخیرش کنم:|
    *بخند راحت باش
    دعای فرج رو بلند بلند بخون صدات تا امریکا بره
    .
    ما تموم شده درسامون امتحان نهایی هامونم دست ادارست نریم چیزی نمیشه
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 01:56
    Aysu *-*

    منم:|💔جرررر می تو می تو😂❤

    *لبخند ملیح

    بلد نیشتم•-•* XD💔

    قهرممممممم گهلللللللل یااااااااا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 01:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو روزای عادیم همیشه یه بطری دستمه توش یا قهوست یا دمنوشXD
    راحت باش بابا قهقه بزن
    باشه پس اون اخرش که یه شعر میخونن برا اینکه برن سر کلاس اونو بخون حداقلXD
    یاااا چرا؟
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 02:03
    Aysu *-*

    ایول بمولا@-@ XD♡

    الان خوابن خب بوخودا•-•*😹💔

    من هیشوقت نمیخونمو اصن توجه ام نمیکنم فقط به این فکرمیکنم که:رفتم توی کلاس یکم از درسی که قراره امتحان بگیرن بخونم یا کلا همون0وباافتخار تقدیم کنم?!......

    چون از مدلسه بدم مویاد=-=🔪

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 02:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    نخودی بخند
    چه خوبXD
    یادش بخیر یه دوران چقد سم بودیم، من اخر میرسیدم بعد میرفتم وسط دوستام بین دایره ها وایمیستادم ک بخاطر اون دودقیقه سر صف یکم بیشتر زر بزنیمxD
    ناخناتو کوتاه کردی یا فردا با قیچی کوتا میکنی؟
  • Aysu *-*
    14 Farvardin 01، 02:10
    Aysu *-*

    باسه*-*

    خوفه خوفهXD🍭

    بنده به خاطر اینکه کتابام سفیده و هیشی بلد نیستم فعلا نمیرم😐😂بات کلا از ناخن بلند بدم مویاد همیسه کوتاه میتنم"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Farvardin 01، 02:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افرین
    ارهXD
    اها چه خوب:" من بلند دوست دارم یه مدت بخاطر گیتارم مجبور بودم بلند کنم ولی الان هرچی میزارم بلند بشه یهو میبینم همه رو از ته جوییدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7