𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Friday, 27 Esfand 1400، 09:48 PM

کسی که هدفی برای زنده ماندن داشته باشد

کسی که هدفی برای زنده ماندن داشته باشد میتواند هرچیزی را تحمل کند

این جمله ای بود که تموم این مدت با خودم تکرار میکردم

ولی توی تموم این مدت نتونستم دلیلی داشته باشم که همه چیز رو تحمل کنم

سعی کردم اینو به همتون بفهمونم

من سعی کردم اینو به هرکسی که منو میشناسه بفهمونم

تموم تلاشم رو کردم که باهاتون حرف بزنم

ولی هیچکس باورش نشد

سعی کردم با یادداشت هام بهتون بفهمونم

ولی هیچ یادداشتی دیده نشد

من الان دقبقا مثل همون زندانی های

اردوگاه کار اجباری نازی هام

که نه از گشنگی و تشنگی

نه از سرما و بی لباسی

نه توی کوره های آدم سوی و بخاطر کار اجباری

نه حتی بخاطر مریضی مردن

اونا مردن

چون هیچ امیدی به زندگی نداشتن

هیچ دلیلی برای زنده موندن نداشتن وقتی اونجوری توی اون اردوگاه گیر افتاده بودن

من نتونستم مثل ویکتور فرانکل رفتار کنم

فقط میتونم بگم متاسفم

و دوستون دارم

میدونم سخته

ولی همیشه لبخند بزنید


+یه تیکه از داستانی که شاید بعدا بزارمش:"|

++ من مردم:") من بعد از این کامبک اسکیز مردم الان روحم داره پست میزاره...اولین البومی بود که گوش دادم و همه ترک هارو باهم دوست داشتم توی هر البومی از هر خواننده ای معمولا همه اهنگارو دوست ندارم ولی این البوم اصلا یه لول دیگه بود حتما ترک هارو گوش بدید

𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    27 Esfand 00، 22:01
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    قشنگ بود مث خر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چاکریم
    لطفت مستدام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7