𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 13 Mordad 1401، 12:45 AM

یه جایی

ولی یه روزی،

یه جایی، 

یه جوری تلافی تک تک دفعاتی که خوردم کردی،

باعث شدی از خودم بدم بیاد، 

باعث شدی گریه کنم،

باعث شدی به خودم آسیب بزنم،

باعث شدی تا مدت ها نتونم هیچ کاری کنم،

باعث شدی از ریسک کردن متنفر شم،

رو سرت درمیارم

که نفهمی از کجا خوردی...


+میشه یکم حرف بزنیم؟

خوشمزه اونی پونیو *-* خوشمزه اونی پونیو *-* خوشمزه اونی پونیو *-* خوشمزه اونی پونیو *-* 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ناشناس ناشناس Dragon ‌ ‌ ناشناس برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی
Last Comments :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
    13 Mordad 01، 00:46
    خوشمزه اونی پونیو *-*

    نمیتونی ببخشیش؟💔..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 00:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاش میتونستم:)...
    خوبی؟
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
    13 Mordad 01، 00:53
    خوشمزه اونی پونیو *-*

    بنظرم میتونستی ام نباید اینکارو میکردی..

    مرسی تو چه طوری؟..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 00:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بعضی وقتا ادما بخاطر خودشون نباید ببخشن و فراموش کنن... حداقل از نظر من
    منم خوبم
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
    13 Mordad 01، 00:59
    خوشمزه اونی پونیو *-*

    موافقم..

    همیشه باشی♡

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 01:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    مرسی
    چه خبرا؟ روزات چطوری میگذره؟
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
    13 Mordad 01، 01:37
    خوشمزه اونی پونیو *-*

    حیح

    سلامتی هیچی درسای افتاده رو میخونم و همش پای گوشی ام=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 02:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    فایتینگگگگگ✊🏻 حتما خیلی خوب امتحان میدی مطمئنم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Mordad 01، 07:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    و نمی دونی این نفرتا چقدر خوبن چون هروقت شل می کنی باعث میشن ادامه بدی*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 17:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Mordad 01، 09:33
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حمایتت میکنم.

    موفق باشی:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 17:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگگگ
  • ناشناس
    13 Mordad 01، 09:43
    ناشناس

    سلام

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 17:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه نشستت
    چطوری ناشناس جان؟
  • ناشناس
    13 Mordad 01، 19:00
    ناشناس

    به روی نشسته🤣🤣🤣

    نه نه نه اشتباه نکن اول میشورم بعد میام پای گوشی

    اون موقع شسته بودم 🤣🤣🤣🤣

     

    خوبم ممنون

     

    بنظرت کیم؟؟؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 19:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    خب سلام به روی ماه شستت



    نمیدونم
  • Dragon ‌ ‌
    13 Mordad 01، 19:26
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک...حس می‌کنم افسرده شدم، تو خونم دیگه هیچ دوپامینی نیست...چرا کتابا اینقدر گرون شدن، این قیمتا نجومیه...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 19:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مراقب خودت باش
    اره همه چیز خیلی گرون شده، سعی کن یه تفریحات رایگانی برا خودت پیدا کنی  یا برو کتابخونه ثبت نام کن
  • ناشناس
    13 Mordad 01، 20:19
    ناشناس

    خب اوکی اگه خواستی خودم میگم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 20:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بوگو ببینم کیستی ای سیاهی
  • برسام محمدشاهی
    13 Mordad 01، 20:58
    برسام محمدشاهی

    بوگو ببینم کیستی ای سیاهی

     

    منم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Mordad 01، 22:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام ای روشنایی😂😂😂❤️
  • برسام محمدشاهی
    13 Mordad 01، 23:26
    برسام محمدشاهی

    سلام به تو که امید مایی

    /با ریتم بخون/

    (از خودم دارم درمیارم🤣) 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Mordad 01، 00:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووون
    سلام گلای تو خونه
    محصلای نمونه
  • برسام محمدشاهی
    14 Mordad 01، 10:29
    برسام محمدشاهی

    خخخخخخخخ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Mordad 01، 11:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7