𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 1 Farvardin 1402، 11:51 PM

یک متناقض نمای بزرگ

من یه متناقض نمای بزرگم!

یه پارادوکس به معنی واقعی کلمه...

دلم می‌خواد یه عالمه دوست داشته باشم،

ولی نمی‌تونم با یه نفر هم درست حسابی ارتباط بگیرم و خودم باشم

دلم می‌خواد یه با یکی رابطه طولانی مدت داشته باشم،

ولی همین که به آدما وابسته می‌شم، فرار می‌کنم...

دلم می‌خواد با آدمایی که دوستشون دارم رابطه خوبی داشته باشم،
ولی وقتی یکی رو خیلی دوست دارم، انقدر سر هر کاریش حساس می‌شم و ناراحت می‌شم که سریع از چشمم می‌افته...
دلم می‌خواد داستان بنویسم، متن‌هامو اینجا بزارم،
ولی همین‌که یکم فقط یکم کمتر از چیزی که باید بهشون توجه بشه انقدر توی ذوقم می‌خوره که دیگه هیچی نمی‌نویسم تا چند وقت...

من دلم می‌خواد خیلی کارهارو بکنم،

توی من، یه آدمی که داره له له می‌زنه برای انجام دادن کارایی که دوست داره،

و همون من جوری توی نطفه خفه می‌کنه کاراشو، که هیچ چیزی بجز یه آدمی که نمی‌دونم نیستم!!!

ناشناس ناشناس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Amber Boy blue dream ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    2 Farvardin 02، 00:12
    ناشناس
    پس بهتره برای دوستای باقی موندت یه حرکت بزنی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاه ای ناشناس، واقعا دلم میخواد، ولی پاش که میرسه فلج میشم:)
    هیچ کاری نمیتونم بکنم تا اخر طرف از زندگیم میره...:)
  • ناشناس
    2 Farvardin 02، 00:20
    ناشناس
    پس بشین و تماشا کن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 00:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 00:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    در بعضی موارد منم همینطور:"

    + عیدتم مبارک.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 10:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعیییی:)



    +تولد عید شما مبارک
  • Amber Boy
    2 Farvardin 02، 09:30
    Amber Boy
    سلام فاطی خوبی عزیزم؟🥺💗
    کتاب میخونی؟ یه چیزی بهت معرفی کنم؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 10:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام، ۶۰جا باهم حرف میزنیم روزی ۱۰۰بارم میپرسی؟😂💔
    اره میخونم، بفرما@-@
  • blue dream
    2 Farvardin 02، 11:26
    blue dream
    عههه
    green worldشده اینجا
    میفهممت و کاملا برام قابل درکی
    تو از وابسته شدن میترسی و من از وابسته کردن کی
    ببین نمیخوام بگم ولش کن و اینجور حرفا...ولی با هر کی که دوستداری ارتباط برقرار کن از وابسته شدن به کسی نترس....خودتو بهش بیان کن مطمئنم درکت میکنه و این حساسیتی که داری رو برطرف میکنه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 13:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره^^
    من از هر دوتاش می‌ترسم:) می‌ترسم وابسته بشم و دور انداخته بشم، می‌ترسم که وابسته کنم و نتونم مسئولیتش رو قبول کنم
    کلا در حال ترسیدنم...
    کاش میتونستم حتی راجب خودم با کسی که میخوام ارتباط برقرار کنم حرف بزنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 12:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    + وای اینم برای عنوانم ایده قشنگی بودTT
    من اون ببعیه رو یادم بود که نوشتم هپی نیو یر بعععع
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 12:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +ببعی کراشم بود:"
    هارتم خیلی بروک شد وقتی دیگه ادامشو نساختن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 13:00
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منم همینطور:") خیلی گوگولی بود
    اره و از مهمونی خیلی خوشم نمیاد"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 13:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببیبعیییییی عشق زندگیم بود
    با مهمونی هم حال میکنم، ولی کلاه قرمزی یه چیز دیگه ای بود:>
  • Dragon ‌ ‌
    2 Farvardin 02، 16:45
    Dragon ‌ ‌
    یاا بعضی اوقات اون زیر میرا به خودت اجازه بده که یکم هم خودت باشی...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 22:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی کم پیش میاد، مثلا پیش کی باشم، یا چمیدونم قهوه یا کافئین زیاد زده باشم کنترلم از دستم خارج شده باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7