𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Friday, 3 Tir 1401، 09:17 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭13

امروز با گوشی اومدم بخاطر همین زیاد نمینویسم با گوشی اعصابم خورد میشه اینجوری تایپ کنم

صبح رفتم قلمچی دادم و سر دفترچه های عمومیش ازاسترس سردرد داشتم و چرت میزدم کلا اختصاصی هاشم بد نزدم به نسبت. و حدس بزنید بعد ازمون با کی رفتم باغ؟ کیم! اصلا این روزا کی کیم کجا کیم کی کیم شدم! همیشه هست و چقدر این بودنش خوب و قشنگه...یه عالمه عکس خوب و چرت و پرت گرفتیم. کلی سوپر استار جی وای پی بازی کردیم سعی کردیم کره اسب تازه دنیا اومدمونو رام کنیم و باش دوست بشیم که شکست خوردیم و وقتی اسب نره اومد تو اسطبل یه سری چیزای بد بد دیدیم که بهتره نگم:| کره اسب هم نره، بعد گیر داده بود از اسب نره شیر بخوره مام با چشمای گرد داشتیم نگاه میکردیم و سعی میکردیم جداشون کنیم که موفق نبودیم! همین الانم داریم پینترست گردی میکنیم و بعدشم میخوایم آش دوغ بخوریم. این بود انشای ما اهنگ جدید نایون  که لیکسی توش همکاری کرده رو بگوشید خیلی خفنه


+ریدم تو قلمچیم

++صندلی داغ بازی کنیم؟؟

nooshi ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
Tags :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • nooshi ‌ ‌
    3 Tir 01، 21:20
    nooshi ‌ ‌

    یااا میشه کیمو بهم قرض بدی؟ یا خودتو بهم قرض بدی؟ 

    احساس میکنم با شماها بودن باعث میشه به ادم خوش بگذره "-"

     

    +مچ پاهام درد میگیره

    +دلم میخواد گیتار بخرم ولی موجودی کارتم میگه خفه شو "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Tir 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوپ نمیشه@-@ ولی اگه یه روز اومدی شهرمون میتونیم ببریمت بیرون
    از ما بهترم خیلی هست:)




    +مال منم درد میکنن هنوز
    ++سرمایه گذاری کردن رو یاد بگیر اون وقت میتونی سود کنی و بخریش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    3 Tir 01، 22:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حدث؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Tir 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی بابت یاداوری
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    3 Tir 01، 23:01
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    باورم نمیشه باید تو تلبستون درس بخونم....

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Tir 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینو منم باورم نمیشه:>
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    4 Tir 01، 20:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من برا درس خوندن خیلی نینیم😭😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Tir 01، 21:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مجبوری بخونی ولی:)
    چرا تجربی میخونی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    4 Tir 01، 21:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی خوشگدشت امروز~

    دلیلیای زیادی داره ولی مهم ترینش اینوه دلیلی ندارم براش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Tir 01، 18:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خویه
    همیشه نباید دلیل داشت
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Tir 01، 18:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دلم می خواد برم بیرون

    ولی اینقدر گرمه که میگم بشیت سرجات

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Tir 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیل میمون، ادرس وبلاگت؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Tir 01، 22:17
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    گمشو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Tir 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راه خونمونو بلدم گم نمیشم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Tir 01، 22:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من پخ می کنم می ترسی یادت میره

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Tir 01، 22:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یادم نرفت چی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7