𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 31 Khordad 1401، 11:28 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭16

امروز جوگیر شدم و اومدم به خواهرم نشون بدم که میتونم با کفش پاشنه 15سانتی هم برقصم، همه چیزم خوب پیش رفت تا اخرش که پام پیچ خورد و الان عملا دارم لنگ میزنم

دارم نسبت به همه چیز سرد میشم، دیگه نه آهنگام سر حالم میارن، نه فیلمام، نه حرف زدن با بقیه، نه خوابیدن، نه هیچی... این خیلی بده که نسبت به همه چیزایی که قبلا عاشقشون بودی هیچ حس خاصی نداشته باشی!

احساس میکنم روحم داره مثل کاغذ مچاله میشه. هر روز تهدید هر روز جنگ، کاش میشد بهش فهموند که روحم خالی کرده:) کاش میشد داد بزنم و بگم هرجایی که موفق شدم، رتبه اوردم و بهترین بودم گفتی خب که چی من خودم به هرچی میخواستم توی زندگیم رسیدم، ولی الان داری منو تهدید میکنی؟ کسی که تو هیچ کدوم از موفقیت هام تشویقم نکرده حق نداره بخاطر شکستم سرزنشم کنه!

دلم میخواد دستمو بزارم رو گوشم و انقد جیغ بزنم که هیچ صدایی بیرونی و درونی رو نشنوم دیگه و راحت بشم...دلم میخواد انقدر گریه کنم که هیچی نبینم دیگه....دلم میخواد همه چیز همینجا تو همین لحظه تموم بشه ولی خیلی ارزو ها دارم که باید بهشون برسم پس مجبورم بجنگم برای همه چیز

ادما خیلی جالبن، بهت یاد میدن ماسک درست کنی، بزاری روی صورتت، سیاست داشته باشی، احساسات واقعیت رو نشون ندی، بعد بهت میگن فیک... تو خودت باعث شدی من فیک بشم! تو به من یاد دادی که من فیک بشم

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 yora ... nooshi ‌ ‌
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    31 Khordad 01، 23:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    *بخل کردنت

    همه چی درست میشه...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    31 Khordad 01، 23:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    امیدوارم
  • yora ...
    1 Tir 01، 00:41
    yora ...

    این حسات و من دارم و درکت میکنم

    من نمیدونم چم شده اما تا هر اتفاق کوچیکی میفته سریع چشمام مر میشه حتی بعضی وقتا بدون اینکه حواسم باشه میبینم گونه هام پره اشکه 

     

    میگزره نمیتونم بگم تحمل کن چون این کلمه برای من مث شلاقه و حس میکنم برا تو هم اینطوریه اخه تا چه حد تحمل بعضی وقتا دلت میخواد دیگه هیچی و تحمل نکنی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Tir 01، 20:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی بده این حس


    نمیشه تحمل کرد، دلت میخواد بزاری و بری
  • nooshi ‌ ‌
    1 Tir 01، 14:45
    nooshi ‌ ‌

    دلم میخواد همه چیز همینجا تو همین لحظه تموم بشه ولی خیلی ارزو ها دارم که باید بهشون برسم پس مجبورم بجنگم برای همه چیز

     ---

    منم دلم میخواد همه‌چیز تموم بشه و میدونی من دیگه ارزویی ندارم که براش بجنگم...همه‌ی اون رویاها و ارزوها گم شدن، ولی بیخیالش الان فقط دارم خودمو خسته می‌کنم

     

    +راستی قبلا در مورد کلاس برنامه‌‌نویسی گفته بودم...شرکت‌کننده‌های دخترش به حد نصاب نرسید و به احتمال زیاد کنسل میشه؛ تو ذوقم خورد "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Tir 01، 20:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو خیلی کوچیکی هنوز خیلی جای جبران داری
    من انتخاب رشتمو کردم کلی گند زدم کلی خرابکاری کردم ولی باز دارم تخس بازی درمیارم و میرمم دنبال کاری که دارم



    * تو یوتیوب یاد بگیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7