𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 28 Khordad 1401، 08:31 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭19

همین الان که دارم اینو تایپ میکنم خواهر احمق بیشعورم داره بلند بلند گریه میکنه که چرا بهش اجازه ندادم یه چیزو ببره تو حیاط و بازی کنه و دوستاشم رفتن و ایگنورش کردن!

امروز مثل هر روز با کیم بیرون بودم. یه روز نبینمش دلم براش تنگ میشه. دارم سعی میکنم ریاضی و فیزیک رو هم یه جوری تو برنامه این روزام جا بدم که حداقل این دوتا رو یه درصد آبرومندانه ای بزنم.

همه چیز مثل همیشست، بجز اینکه هرچی بیشتر سعی میکنم به دنیای پدر و مادرم نزدیک بشم، میبینم هیچ شباهتی نداریم و فقط منم که باید کوتاه بیام همیشه که دنیاهامون نزدیک هم بشه بخاطر همین دارم هر روز ازشون دور تر میشم!

خیلی دلم میخواد چند تا دوست جدید پیدا کنم و با چند نفر رابطم رو صمیمی تر کنم ولی خب احساس میکنم اونایی که دلم میخواد این کارو بکنم باهاشون یه جورایی صرفا دارن تحملم میکنن و بهم حس بدی میده

یکی از بدترین حس ها با اختلاف تعلق میگیره به زمانی که به یه نفر پیام، کامنت، یا هر چیز دیگه ای تو سوشال مدیا میدی و طرف جوابتو نمیده یا دیر میده و در همون حین داره کامنت چند نفر دیگه رو جواب میده یا کلا جوری رفتار میکنه که انگار داره ایگنور میکنه. نمیدونم چرا ولی خیلی رو این چیزا حساسم یه وقت طرف نمیبینه، عمدی نیست کارش و... ولی من باز انقدر فکر میکنم که تو یه مشکلی داری که دوست نداره نمیخواد باهات دوست بشه و فلان و بهمان و کلی برچسب مسخره میزنم به خودم

از نظر روانی واقعا دلم میخواد وارد رابطه بشم و کیسش هم هست ولی خب به لحاظ شرایطی دارم غلط اضافه میکنم چون تو شرایطیم که هیچیم معلوم نیست. وضعیتم کامل رو هواست و هیچیم ثابت نیست یکی دیگه هم بخوام وارد زندگیم کنم فقط به بدبختیهام اضافه میشه

Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 nooshi ‌ ‌ Tata  choi (Baby) nooshi ‌ ‌ Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby)
Last Comments :
Tags :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 20:32
    Tata  choi (Baby)

    من بیشتر از 100000000000 بار بند اخر رو تجربه کردم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی دردناکه:">
    مخصوصا وقتی همش خودتو مقصر به حساب بیاری
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اینستا زدم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ب سلامتی ایدی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی ریدم توشTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 20:35
    Tata  choi (Baby)

    اره دقیقا 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    تاتا چطوره؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:35
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دفبقا پشکل همینجاس

    ایدیم چیه؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اسکرین بفرست از پیجت پی ویم واتساپ تا بگم
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 20:36
    Tata  choi (Baby)

     

    خوب 

    اومای من چطوریاستت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی سوال سختی شده برام جوابی ندارم براش اصلاTT
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می فریتم وات

    الان میت بری یا نه؟

    اگ نه بفرستم اینجا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه اوکیه میام
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    منم تیک ابی مبخ برا اینستامTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    معروف و مشهور شو بعد میگیری
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 20:41
    Tata  choi (Baby)

    الهیی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    جا موندم از برنامم الانم گشنمه مخم کلا تعطیله
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:42
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    عرستادم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوابتو دادم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:45
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    همین جوری نمبشه؟

    کسی باید تیک ابی رو تایید کنه که داشته باشمش؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 20:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم چجوری شرایطش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تا تیک ابی رو نگیرم اروم نمی گیگیرم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگگگ
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    28 Khordad 01، 20:55
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو چگونه بت پبام بدم؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خودم بت دایرکت میدم اول درخواستمو اکسپت کن
  • nooshi ‌ ‌
    28 Khordad 01، 20:58
    nooshi ‌ ‌

    اون بندی که درمورد کامنت و اینا بود...خیلی حس بدیییییییه#-#

     

     

    در مورد بند اخر، ایا شوگر ددی یافتی؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی@-@





    نه بابا شوگر ددی چه کوفتیه😂😂😂💔
    کلا دلم میخواد یکی بیاد وارد رابطه بشیم ولی خب فقط دلم میخواد شرایطشو ندارم
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 21:01
    Tata  choi (Baby)

    دقیقااا T-T

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    TT
    تاتا نامه ای که بنگ چان امروز تو کنسرت خونده بود ور دیدی؟
  • nooshi ‌ ‌
    28 Khordad 01، 21:03
    nooshi ‌ ‌

    صبر کن بزار شوگر ددی ها خودشو رو رونمایی کنن، اون وقت شرایطش ایجاد میشهههه#-#

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به😂😂😂 ما شانسم نداریم شوگر ددی از صد کیلومتریمونم رد نمیشه
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 21:06
    Tata  choi (Baby)

     

    نههه 

    اوما من ۳ روزه هیچ خبری نخوندم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اکه هی 
    برو بخون خیلی دردناک بود خیلی قلبم مچاله شد
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 21:14
    Tata  choi (Baby)

     

    اکر درد ناک بود امروز نمیخونم.. به اندازه ی کافی گریه کردم امروز

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا گریه کردی؟
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 21:21
    Tata  choi (Baby)

    سریال

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 21:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه سریالی؟
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 21:26
    Tata  choi (Baby)

    تقلید و فردا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 23:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ندیدمش
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 23:12
    Tata  choi (Baby)

    قشنگن 

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 23:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تعریف تمارو رو زیاد شنیدم ولی وقت نشده ببینم
  • Tata choi (Baby)
    28 Khordad 01، 23:15
    Tata  choi (Baby)

    ببینش وقتیوقت کردی +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Khordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7