𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Friday, 27 Khordad 1401، 11:51 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭20

شما از چیزهایی که نمیدونید ضربه نمیخورید، از چیزهایی که میدونید و اشتباهه ضربه میخورید

این دقیقا قانون کوفتی آزمون دادن منه، شیمی همیشه جز درسهایی بوده که نمیفهمیدمش و فقط توش سوالایی که بلد بودمو جواب میدم و هیچ وقت سوال سوالایی که کوچیک ترین شک رو توش دارم جواب نمیدم بخاطر همین هیچ وقت اشتباهی نمیکنم توی شیمی و حالا برعکسش درس هایی که توش اعتماد به نفس دارم، خدای اشتباه زدن تو این درس هام!! قشنگ جوری که اگه اشتباه نزنم 20% بهتر میشه هر کدوم

امروز صبح خواب مونده بودم و تنبلیم اومد پس گشنه و تشنه رفتم سر قلمچی فقط تو بطری آبم دوتا قاشق عسل ریختم و دوتا شکلات بردم با خودم و قشنگ قلمچی برام جهنم شد!! کامل جهنم شد! من یه سیم مستقیم دارم که از مغزم به شکمم وصله و فقط در صورت سیر بودن کار میکنه دیگه خودتون تصور کنید چه سمی شد.

امروز یه برنامه ریختم برا خودم تا 8تیر که تو این چند روز حداقل چندتا از درسامو درست حسابی مرور کنم و یه چند تا رو بتونم درصد بالا بزنم و تاریخ هنر و تئوری موسیقی هم تا قبل 8ام تمومشون کنم و تست هم بزنم ازشون که امیدوارم به برنامم برسم

بابام به طرز عجیبی امروز گفت که میخواد روزای کنکورم مرخصی بگیره و ببره برسونتم و این یکم عجیبه یکم بیشتر از یکم من همیشه همه جا تنها بودم و تنهایی میرفتم و میومدم اینکه یهویی تصمیم گرفته بعد 17سال یه جا ببرم جای تعجب و علامت سوال داره.

هنوزم احساس میکنم خیلی عوضیم که دارم یواشکی برا کنکور هنر میخونم و میخوام کنکور هنر بدم و یه جورایی خب با شرایط خانوادگی ما سرافکندشون کنم

داریم به آخر فصل نزدیک میشیم و باید شروع کنم ارزیابی فصیلم رو و یه سری چیزارو اوکی کنم ولی هی حوصلم نمیگیره استارت بزنم که تا قبل شروع تابستون هدف گذاریمو برا تابستون میزون کنم

سرعت خوندنم به 815کلمه در دقیقه رسیده


+ایده برای نوشتن بهم بدید:"(

++ناشناس حرف بزنیم؟

ناشناس ناشناس گلی 🍀🍓
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    28 Khordad 01، 00:43
    ناشناس

    کنکور ترسناکه

    نمیخوام‌ بهش نزدیک بشم، با اینکه خیلی ازش فاصله دارم ولی بازم میترسونتم

    جدیدا اینده برام ترسناک شده، ترجیحم اینه که بمیرم تا اینکه اینده‌ رو  بخوام تجربه کنم...

    +این تمام تلاش من تو تغییر نحوه تایپ برای شناخته نشدنه، به امید پیروزی!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 00:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کنکور ترسناک نیست بعدش ترسناکه که جوابا میاد
    اینده هم واقعا ترسناکه اینکه کلی برنامه ریزی میکنی و ممکنه همش دود بشه یا بفهمی همه ارزوهات فقط فانتزی بوده و هیچ کدومشون به روحیات و زندگیت نمیخوره و باید همه چیزو اژ اول شروع کنی
    +انقد خوابم میاد که حد نداره شناسم میومدی دقت نمیکردم به اسمت😂😂🥲
  • ناشناس
    28 Khordad 01، 00:51
    ناشناس

    خب این همون میشه دیگه :|

     

    خب همون مرگ بهتره...

     

    +یاا برو بگیر بخوابب، منم به خوندن ادلمه‌ی این مانگا ادامه میدم!

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Khordad 01، 00:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره



    شاید! شایدم همه چیز بهتر از چیزی که میخوای پیش بره
    مثل یه تونل پیچ در پیچه که تا یه پیچو رد نکنی نمیتونی پیچ بعدی رو ببینی


    +خوابم نمیبره
  • گلی 🍀🍓
    29 Khordad 01، 00:54
    گلی 🍀🍓
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** ** *** **

    ****** *** ***** ***** *** *** **** ***** **** **

     

     

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Khordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی درست نمیشه:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7