𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 23 Khordad 1401، 11:02 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭24

 
bayan tools Twenty One Pilotsheathens

دانلود موریک

امروز امتحان ادبیاتم رو یه جوری خراب کردم خودمم نمیدونم دقیقا چجوری انقد خراب کردمش، بله... خوبیش این بود که کیم بعدش اومد خونمون و ناهار پیتزا خوردیم و همه رو شست برد و الان دیگه مهم نیست که ادبیاتم رو چقدر خراب کردم. کل روز درگیر این بودیم که با سوپر استار جی وای پی بازی کنیم و فتوکارت لینو رو بگیریمXD بازیش خدایی معتاد کنندست ولی باحاله! بودن کنارش خیلی خوبه تنها ادمیه که هیچ وقت استرس ندارم راجبم چی فکر میکنه و خیلی راحتم باهاش. خیلی استرسی شدم وقتی داشتیم گیم میزدیم اگه یه اشتباه میکردم کلا دست و پامو گم میکردم و گند میزدم به همه چیز رسما. انقد بخاطر کهیرها خودمو خاروندم که یا زخم بدنم یا خون مرده و کبود شده

در حال حاضر با سرعت 480 کلمه در دقیقه کتاب میخونم که با طرفندهایی که امروز یاد گرفتم میخوام برسونمش به 1200 کلمه در دقیقه که بتونم روزی یه کتاب بخونم، از نظر قیمت بیچاره میشم ولی خب روزی یه کتاب به عبارتی میشه 365تا کتاب در سال.

مشتاقانه منتظر یازدهم تیرم

چهارشنبه قرار خالم اینا بیان خونمون و حیوونم نمیدونم چش شده گاز میگیره (گازش اصلا درد نداره) و گاز گرفتن یکی از دخترخاله هام همانا و کولی بازی دراوردنشون و بیرون کردن من از خونه با اونا همانا، تازه بیان میخوان به کل زندگیم گیر بدن که اینو چرا داری اونو چررا داری اینو وقتی استفاده نمیکنی برا چیته چرا اینجا اینجوریه چرا اونجا اونجوریه و برینن تو اعصابم رسما

از وقتی پدر فقیر پدرپولدار رو شروع کردم فهمیدم که چقدر اشتباه فکر میکردم و کلا دارم سعی میکنم کلا خودمو اصلاح کنم بکوبم از اول بسازم

میخوام دوباره شروع کنم همه چیزو فقط هر ادمی وقتی میخواد ریسک کنه باید عواقبشم قبول کنه میخوام عواقب زندگی که میخوام رو قبول کنم و جور دیگه ای زندگی کنم


+سوال: اگه بتونید یه جمله دیگه به عنوان اخرین جملتون بگید چی میگید؟

TATA D: TATA D: TATA D: .... .=. ناشناس .... .=. TATA D: Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tata  choi (Baby) Tata  choi (Baby) 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ناشناس 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
Tags :
۲۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • TATA D:
    23 Khordad 01، 23:06
    TATA D:

    +سوال: اگه بتونید یه جمله دیگه به عنوان اخرین جملتون بگید چی میگید؟

    عاممممم 

    حرفی نمیزنم . XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 23:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیکار میکنی پس؟
  • TATA D:
    23 Khordad 01، 23:14
    TATA D:

    مردم رو بغل میکنم !-!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چقد کیوت
  • TATA D:
    23 Khordad 01، 23:17
    TATA D:

    نه خیرم اصنم کیوت نیست 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 10:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلیم هست
  • .... .=.
    23 Khordad 01، 23:29
    .... .=.

    در مورد سوالت 

    دوجانبه داره اخری اشانتیون و اینکه احتمالش هم بیشتره +-+

    1.فاک به همتونننننننننننننن +-+

    2.متاسفم ππ

    3.یا اشهدمو میگم (واله) +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 10:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه
    سه تا چیز کاملا متفاوت
    بگو توهم سر امتحان ادبیات زاییدی:>
  • ناشناس
    24 Khordad 01، 11:25
    ناشناس

    میگم که من از همه ی آدما متنفرم

    البته شاید هم بخوام خوب تمومش کنم

    بستگی داره توی چه حالی کجا و چجوری باشم😂🤏🏻

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نفرت از 8میلیارد نفر زیادی نیست؟XD
    خوب تموم کردن کلیشه ایه باید جوری تمومش کرد که هیچکس یادش نره
  • .... .=.
    24 Khordad 01، 12:55
    .... .=.

    نه واقعا اونا چی بودن 

    5 گلو شده•^•

    سوالاش سخت بود ππ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی سخت بود:"|
    تمام امیدم اینکه حداقل زبانو بیست بشم یه بیست داشته باشم تو کارنامم
    دوست دارم بدونم اونایی که نهایی 20 میشن چی کردن واقعا هرچی میخونی بازم نمیتونی جوری بنویسی که دقیقا 20 بشی
  • TATA D:
    24 Khordad 01، 13:32
    TATA D:

    نیست 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه نیست
    چه میکنی با تابستون؟
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:10
    Tata  choi (Baby)

     

    هنوز که تابستون نشده 

    ولی کلییی برنامه دارم که انجام بدممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تاتا همینکه امتحانا تموم میشه یعنی شروع تابستون
    سعی کن چند تا مهارت یاد بگیری، تاتا الان دوره ایم که رباتا دارن میان که جای آدمارو بگیرن پس سعی کن آدمی باشی که هیچ رباتی نتونه کارت رو انجام بده
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:13
    Tata  choi (Baby)

    برای من وقتی تیزگوزان رو بدم میشه تابستون 

    ارهه میدونممممم کلی چیز هست که میخوام یاد بگیرمم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    محض رضای خدا خر نشی بری تیزگوزان:|
    خرگوشان به قول معلممXD
    مارو 6سال به چخ دادن
    کار خیلی خوبی میکنی کتابم بخر بخون کتاب خیلی خوبه!! ورزشم خیلی مغزتو قوی میکنه
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:18
    Tata  choi (Baby)

    دارم میرم دیگه ی 

    وایییی من و دوستام بهش میگیم تیزگوزان 

     

    کلی کتاب دارمم اونا رو باید بخونمم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نرو:) ببین خودش مشکلی نیست
    وقتی میری اونجا یهو توقع کل جامعه ازت چند برابر میشه
    و تو مدرسه بخاطر اینکه درصدای ازمون احمقانه سمپادت بد شده بهت هرچی میخوان میگن
    ادمی که توی تیزهوشان یه متوسط و همیشه از مدیر و معلم و مامان و باباش تو سری میخوره بهترین یه مدرسه عادی حساب میاد
    من توصیشن نمیکنم بازم خودت بهتر میدونی



    *-*
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:21
    Tata  choi (Baby)

    میدونم میدونم همه ی اینا رو میدونم

    ولی اشکال نداره اومونییی +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اولش بنظرت اشکال نداره ولی بعدا میرسی به جایی که انقد کمالگرا میشی که هیچ کاری رو نمیتونی درست انجام بدی و همه اعتماد به نفست له میشه اون وقت جایی که بچه های عادی بهترین خودشونو نشون میدن ما بخاطر این مسائل یک پنجم تواناییمون هم نمیتونیم بزاریم
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:24
    Tata  choi (Baby)

    هومممممممممممممممممممم

    میدونی من درصد در اومدم کمه .. خیییلییی کم پس در کل فرقی به حالم نمیکنه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کلا بنظرم برو به یه مدرسه دیگه فکر کن و دووران راهنماییت قشنگ عشق و حال کن برا خودت امتحانشم نده کلا زندگیتو کن
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:26
    Tata  choi (Baby)

    هوم باشد (= 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    گشادیم میاد پست بنویسم:|
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:28
    Tata  choi (Baby)

     

    منم ی مدته خیلی گشاد شدم +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنت به چالش
    لعنت به زندگیم
    لعنت به همه چیز
    نمسخوام دیگه هیچ غلطی بکنم
    چالشم بره به درک|:
    اه
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:32
    Tata  choi (Baby)

    هعیییی 

    وای چرا زمان انقدر دیر میگذرهه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم برا منم جدیدا خیلی دیر میگذره یه روزم شده ده روز
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:34
    Tata  choi (Baby)

    وای منم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دلم میخواد بمیرم:|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    24 Khordad 01، 21:36
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    یک یک دو دو سه سه

    امتحان می نمایمXD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ....
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:36
    Tata  choi (Baby)

    منم /=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم چم شد یهو، دلم میخواد انقد جیغ بزنم که دیگه بعدش هیچ صدایی ازم درنیاد
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:37
    Tata  choi (Baby)

    برو جنگل جیخ بزنننننننن

    تا خالی شی 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جایی که من هستم جنگل نداره:>
    دارم چل میشم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    24 Khordad 01، 21:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    منم اما زیست اولمو ترم اولمو یجوری خراب کردم که از شدت خرابیش تو شک موندم که مح کی وقت کردم خراب بکنم که خبر ندارم

    بات دتس اوکی*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عربی ترم اولمو یازده و نیم شدم من:>
    باهاتم قهرم
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:39
    Tata  choi (Baby)

    خب ... ی بار که خونه تنها شدی جیخ بزن البته اگر ویلایی اید 

     

    چل یعنی چی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تنهام ولی اپارتمانیم



    دیوانه
  • Tata choi (Baby)
    24 Khordad 01، 21:41
    Tata  choi (Baby)

    دیگه ایده ای ندارم ...

     

    منم منیاک شدم XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 23:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی



    جووون
    پیچای مغزتم شل شده؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    24 Khordad 01، 21:48
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دتس اوکیه

    قرار نیست این نمره کل زندگی ادمو بسازه

    توام خیلی کیوتی*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 01، 23:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو:|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    25 Khordad 01، 00:00
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خیلیم کروتی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 01، 00:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیستم
  • ناشناس
    25 Khordad 01، 11:17
    ناشناس

    نه

    آره خب..الان چیزی به ذهنم نمیرسه 

    دونت نو:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 01، 15:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    باشه:(
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    25 Khordad 01، 18:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تا به راه کویتی هدایتت نکنم دیت برنمی دارم!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 01، 21:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    |:
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    25 Khordad 01، 21:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    همین که فرمودم محص

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7