𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 22 Khordad 1401، 10:13 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭25

 
bayan tools Selena GomezWOLVES

دانلود موریک

 چند وقت بود که این آهنگو نزاشته بودم. بله...

این اولین امتحانمه که احساس می‌کنم خوب خوندم براش، هرچند کلا ادبیات نقطه ضعفمه ولی خب حس خوبی دارم نسبت بهش دلم روشنه نسبت بهش

بابام دیشب اخر شب گیر داده بود که کسی که ریاضی و فیزیکش خوبه باید تو کنکور خوب بزنه زیستم که دیگه زیر 80 نمیزنی شیمیم 50به بالا میزنی بعد قیافه من اینجوری بود که میشه بیای پایین؟ من قرار نیست رتبه یک کنکور باشم و داشت با جدیت تمام میگفت که اگه رتبت خوب نشه کلامون میره توهم و من و خواهرم قشنگ اینجوری بودیم که بزور جلوی خندمونو گرفته بودیم. هر وقت از این حرفا میشنوم دوباره احساس غرق شدگی بهم دست میده ولی دیشب بدتر بود، قشنگ به سرفه و خس خس کردن افتاده بودم و احساس میکنم یه عوضی بیشعورم که با وجود تمام امکاناتی که بهم دادن بازم دارم کار خودمو میکنم و حداقل خواستشون رو براورده نمیکنم ولی من واقعا آدم کارمندی نیستم. من آدم آرزوهای خودمم نه یه کارمند خوب که تمام اهداف و آرزوهای شرکت و محل کارشو حفظه و برا رسیدن بهش تمام تلاشش رو میکنه.

امروز تئوری موسیقی هم شروع کردم ولی چون دارم خلاصه نویسیش میکنم به سرعت تاریخ هنر پیش نمیره ولی بد نیست سرعتم توش.

استارت کتاب صوتی پدر فقیر پدر پولدار رو زدم

فک کنم حیونم حاملست:| مامانم شیش تامونو (من، دوتا خواهرم، بابام و دوتا حیونمو) میندازه بیرون... خلاصه اگه بعد از تموم شدن این چالش ندیدینم واقعا مردم فاتحه بفرستید برام. تازه اینش به جهنم، اونی که ما حدس میزدیم نر حامله شده فکر کنم، نمیدونم چرا از بابام نپرسیدم کدوم نر کدوم ماده که الان گیج نشیم که حاملست یا مریضه، توصیه دوستانم اینکه وقتی حیوون میخرین انقد خر مرگ نشین که یادتون بره بپرسید و بعدم خودتون بر حسب کیوت تر بودن بهشون برچسب نر و ماده بزنید

بعد از مدت ها رامیون خوردم (یا موادشو نداشتیم کامل یا بابام خونه بود که خوشش نمیاد)

دارم کمتر از گوشیم استفاده میکنم، عادت ماسک گذاشتنمم مرتب شده ولی دارن تموم میشن ماسکام و امیدوارم قیمتا بزارن ادامه بدم روتین پوستیمو. تنها باگم در حال حاضر اینکه شب دیر میخوابم در نتیجه صبح به اندازه کافی زود پانمیشم و چون کم میخوابم عصر هم یکی دوساعت میخوابم


+کتاب پیشنهاد میدید؟

++یه جمله انگیزشی همینجوری یهویی بگید!

..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: ..... D: ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. گلی 🍀🍓 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ..... D: ..... D: TATA D:
Last Comments :
Tags :
۲۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 22:16
    ..... D:

    سلام اوماا

    جمله ی انگیزشی.....شب زود بخوابید XD 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 22:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام
    شب زود بخوابم که بی پدرا وقت بیشتر داشته باشن بیشتر توله پس بندازن:|؟
    بخدا از این به بعد جداشون میکنمXD
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 22:17
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خیلی کیوتی

     

    *جمله انگیزشی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 22:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو نبینمت:|
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 22:24
    ..... D:

    چطوریی

    جررر 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 22:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبم ولی یکم اعصابم سر این خورده
    ما خودشونم بزور اوردیم تو خونه هر روز مامانم هممونو فحش میده، کل فامیلاش تیکه میندازن چه برسه به یه عالمه توله
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 22:26
    ..... D:

    اوو...

    شتتت 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره بد دردسریه:"|
    اینجورم که بوش میاد بابام قصد داره بعد نتایج کنکور کلا بندازم بیرونXD
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 22:30
    ..... D:

     

    واهایی XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خلاصه کلا قراره به فنا برم:|
    دوماه دیگه میرم بهزیستی😂😂😂🥲
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 22:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    منم دوست دارم عزیزم*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه
    دیدی بلاکت کردم؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 23:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    محص بی ترادب کیوت منو از بلاکی در بیارررز

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نچ نج یکم بلاک بودن برا سلامت روحت خوبه
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 23:25
    ..... D:

    جررررر بهزیستییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂😂😐
    یکی از دوستامم میتونه سرپرستیمو به عهده بگیره😂🤣💔
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 23:29
    ..... D:

     

    ی دختر هم سن خودش XD 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من ۲۵اسفند امسال میشه ۱۸سالم😂😂🤦🏻‍♀️
    الان همکلاسی هام میتونن سرپرستیمو به عهده بگیرن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 23:30
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی این کارت هیچی از کیوت بودنت کم نکرد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 23:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از اینجام با عشق بلاکت میکنم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    22 Khordad 01، 23:32
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    سلامممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه نشستت
    خوبی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 23:35
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نه علط خوردم بلک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افرین
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 23:35
    ..... D:

    جون 

    خوبه که XD 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میبینی ب خاک سیا نشست ننت:">
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 23:35
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی خب این یه حقیقته

    و خیلی زشته اگ بخوای حقیقتو بپوشونیD:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو
  • ..... D:
    23 Khordad 01، 00:01
    ..... D:

    الهی فدای ننم بشم +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نشی که❤️
    روزگار بدیه جوون
    بیا برو مهارت های پول دراوردن و این چیزارو یاد بگیر که شبیه من نشی
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    23 Khordad 01، 00:02
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    خوبم عزیزم

    ت خوبی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوب نیستیا
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Khordad 01، 00:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    لیل عنتر جواب منو بده محص=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیل عنتر بلاکه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Khordad 01، 00:12
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حیوونت چیه؟*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خ بده عکسشو بفرستم برات توهم بفهمی کثافت چصد گول زنندست
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    23 Khordad 01، 00:13
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    ساکت شو و جوابه منو بده

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ساکت نمیشم
    چی زدی؟ ساقیت بد بوده عوضش کن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Khordad 01، 00:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ولی بلو من از بادام خوشم نیومد:| الان فقط یه فصلش مونده و به نظرم جریان دورا یذره بیش از حد بود:" 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره دورا خرابش کرد
    یکمم اخرش همه چیز رفت رو دور تند که بد نبود بنظرم چون دقیق تر میشد تو ذهنت تصور کنی همه چیزو و بیشتر هیجان میگرفتی من انقد درگیر تیکه های دیگش بودم که دورا اصلاذهنمو دردگیر نکرد😂🥲
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    23 Khordad 01، 00:17
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    ینی چی

    حالت چطورههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی
    خوب نیست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Khordad 01، 00:21
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حالا هنوز که تمومش نکردم ولی به نظرم نویسنده هاشونم مث کارگرداناشونن..با قدرت شروع میکنن بعد یهو گند میزنن به همه چی:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره یه همچین چیزیه تهش تقریبا ولی خب خط داستانیش تهش جالب میشه یکم نمیخوام اسپویل کنم هر وقت تموم کردی بیا راجت صفحه اخر مسخرش حرف میزنیم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    23 Khordad 01، 00:24
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    چرا چی شده

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خستم یکم خوابم میاد
  • گلی 🍀🍓
    23 Khordad 01، 08:58
    گلی 🍀🍓

    ۱ عاشق این آهنگم 

    ۲ اگر از خونه انداختند بیرون بیا خونه ما:) با حیوونات البته 

    ۳ با اون قسمت گند زدن به امکانات و امید آرزوی خانواده همزاد پنداری کردم 

    ۴ جمله انگیزشی خواستی ندارم اما یه جمله از داستایوفسکی هست که خیلی دوسش دارم 

    https://umutt.blog.ir/post/%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%85-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%85چهاردهمبن مطلب وبم:)

     

     

     

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1-منم
    2-چشم@-@ سرپرستی هممونو به عهده میگیری میایمXD
    3-:)
    4-مرسی@-@
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    23 Khordad 01، 13:02
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تموم شد

    خوشحالم که دیگه به دورا اشاره ای نکردxD و به نظر من اگه یون جه میمرد بهتر بود"-"xDD یه کوچولو مسخره تموم شد ولی در کل بد نبود:")

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا@-@
    اره باید میمرد:"| زنده بودنش یه جوری بود بایدوقتی احساساتش رو بدست میاورد میمرد
  • ..... D:
    23 Khordad 01، 13:17
    ..... D:

    ننه تو هم مهارت در هپچیز هایی داری 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بای داشته باشی
    من دیر دارم یاد میگیرم یه عمر با فکر اینکه باید سخت کار کنم تا پول دربیارم زندگی کردم درصورتی که باید پول برای تو کار کنه ن تو برای پول
  • ..... D:
    23 Khordad 01، 22:31
    ..... D:

    جون...ننه حرفتو روی سنگگگ مینویسمم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    رو طلا بنویس ننه:"
  • TATA D:
    23 Khordad 01، 22:33
    TATA D:

    چشم !-!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بی بلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7