𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 21 Khordad 1401، 09:53 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭26

رسما با وجود تمام مقاومتم نسبت به رفتن توی فندوم جدید موا و تومون شدم رفت. الان باید بیشتر حرص بخورم که پول ندارم!

دارم تمام تلاشم رو می‌کنم روی تمام عقاید و حرف های مزخرفم پا بزارم و یه سری کارهای کاملا جدید رو انجام بدم. یکم عوض کردن راهم سخت و ازار دهنست ولی هرچی جلوتر می‌رم شجاعت بیشتری بدست میارم. راستش ترجیح میدم توی راهی که دوست دارم بیکار بشم تا یه شغل خوب  با حقوق خوب داشته باشم وخوشحال نباشم. امروز بعد امتحان سر یه چهاراه شلوغ رو سکوی یه مغازه با دوستم نشستم موزیک ویدیو گود بوی کام بک تی اکس تی (اگه اشتباه نکنم اسم آهنگ رو) رو دیدن و هرکی رد می‌شد جوری نگاه می‌کرد که انگار جن زده شدیم ولی مزه داد و آخرش با یه آب میوه بلوبری که توش تخم شربتی داشت خدافظی کردیم، خدایی این چل بازی‌ها به صد تا کافه رفتن و خوردن پاستا و ... می‌ارزه. اتفاق جدیدی که افتاد این بود که رفتم با یکی حرف زدم و آره حرف زدن باهاش خیلی بهم حس خوبی میده و دیدم نسبت به زندگی رو کاملا عوض می‌کنه

هنوزم وقتی کسی بهم می‌گه درس خوندی؟ یا ایشالله پزشکی میاری؟ یا هر کدوم از این حرفا احساس می‌کنم بچه نمک نشناس بیشعوریم که باوجود این همه امکاناتی که بهم دادن دارم کار خومو میکنم و همه پولشون رو هدر میدم و دوباره میرم تو مود اینکه دارم غرق میشم

باشه ولی اینکه یکی از تو مخ ترین آدمای زندگیم میخواد بره سربازی و دفترچه گرفته باید بهم حس خوبی میداد که دوسال نمیبینمش نه اینکه حالمو بد کنه و حتی به این فکر کنم که دلم براش یکم تنگ میشه

همین دیگه امروز اتفاقای جدید همینا بودن بقیه مثل قبلیا بودن


+بیاین باهم حرف بزنیم و بهم تاریخ تولدهاتونو بگید

مایل به تمایل به دیدن فال های رنگی رنگیتون؟کلیک

𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ..... D: 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ..... D: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ..... D: 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ..... D: ..... D: 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Last Comments :
Tags :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 21:57
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    30 شهریور

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا نزدیکه پس
    اینستا چک نمیکنی؟
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 22:00
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    کجاش نزدیکه

    چرااا جوابتم دادم سند نمیشه!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سه ماه دیگست
    عجب:"|
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 22:02
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بخدا سند نمیشه

    بلو.. سند نیمشههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باه باشه اروم باش
    بهتر شدی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:04
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من با کدوم خری تو وون طالع قرار سفر دارم کا خودم ممددددددددد

     

     

     

    دلم میخ اینستا بریزم ولی می ترسم معتادش شم دیگ نتونم ازش بکشم ییرون:|

    البته مثل پین میشه ولی خب مدت زمان درگیر کردنم خطریه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    با فرنگXD




    اگه ریختی بهم ایدی بده
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:04
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی بلو پروف کاتن انیمه وی و خیلی هاتههههه من عشخ انیممممممم خطری می زنمممTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جان جدت از این یکی حامله نشو
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:06
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    فرنگ بیاد بره تو....

    استعفرالههههههه

     

     

     

     

    من میگم می ترسم معتادش شم بعد میگی ایدی بده؟😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عحجب:|




    تو که میریزی اخرش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:06
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بخدا نمخ ولی پروفش خیلی ااتهههههههه اصلا نمیشهاااهههههههTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نکن خواهرم نکن! یه لشکر بچه داری
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 22:10
    ..... D:

    4 اسفنددد 

    خودت چی اوما

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 اسفند
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:10
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بره کوچه اصلا

     

     

     

    تحریکم نکنننننننن بزور خودمو نگه داشتم تو خرداد نشه

    بعد نمد ننم ریکشنش چیه:|

     

     

     

    کدوم لشکرررررر یه ۱۱ قلو و ۵ قلو ۲ قلو کا دیگ چیزی نیست بلو~

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی شده؟







    بله بله
    پارت میکنه بعد درست میشه




    نه اصلا هیچی نیست که
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 22:11
    ..... D:

    کئرمگرئثصدذحصهخئ داخل یک ماهیممممممممممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:11
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو چجوری یه پیچ تو اینستا خصوصی میشا یا همون قفل؟

  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    21 Khordad 01، 22:13
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمید ولی میخ بره تو کوچه که تهش بنبستهXDTT

     

     

     

    نمیشه مخفیش کزد من دوسال دیگ بهش بگم اونموقع پورم نمی کنه

     

     

     

    بتدا میگم که پس بزار یه ۴ قلو ییارم چهارقلو تاحالو ن دشتن دلگ میخTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله بله



    میشه با یه اسم دیگه بزنی خب



    نه بسته
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 22:13
    ..... D:

    خوشحالم +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم*-*
    من جسمم اینجاست
    رووحم ژاپن کنسرت اسکیزهTT
    چرا هیچی در نمیاد لامصب:|
    انگار فنا پنیک کردن مردن همشون
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 22:18
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بهترم؟

    دارم میرینم ب خودم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 22:19
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    دارم نمیتونم

    میفهمی؟ اصا نمیفهمم چمه

    بعد از اون روز یجوریی شدم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا خ حرف بزن درست حسابی
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 22:34
    ..... D:

    وای دقیقا

    هیچ عکس و فیلمی منتشر نمیشه/=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی
    هیچی هیچی
    من مردم خب:|
    میخوام ببینم اون تیکه ای که چان و هان جانونی و پاپی رو بلند میکنن تو کریو هست یا نه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    21 Khordad 01، 23:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

     یک تیر "

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه باحال
    تاریخش از ایناست که تو ذهن میمونه
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 23:36
    ..... D:

    مغتغوعلقنغب کاش باشه T-T

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 23:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاش
    تو ژاپن حق کپی رایت اگه رعایت نشه جریمش دو سال زندان و دو میلیون یون (واحد پولشونو مطمئن نیستم یونه یا نه) جریمه میشن تازه اگه استف ها ببین کسی داره فیلم میگیره از کنسرت میندازنش بیرون طبیعیه که نخوان ریسک کنن
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    21 Khordad 01، 23:40
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    چرا بیام

    من خوبم.. ت خوبی؟

    هوا چ خوبهه

    زندگی عالیه.. متوجه ای

     

     

    + ی چنل تل پیدا کردم.. ملتش روانین.. میترسم توش حرف بزنم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره اره
    کاملا




    +حرف نزن در بیا بیرون
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 23:42
    ..... D:

    پشمام.. نمیدونستمممممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بدون@-@
  • ..... D:
    22 Khordad 01، 00:04
    ..... D:

    دونستم . ممنون از شما اوما  #-#

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چاکر شما•~•
    میگن فلیکس جامه دردیه:"|
    بخدا که خودمو پاره میکنم اگه مومنت نیاد
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 00:15
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    به ننم گفتم

    گفت بزنی میری توش دیگ برنمی گردی:|

     

     

    نه منطورم اینکه اعلاناش نیاد 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 00:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂




    قطع میکنی خب
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Khordad 01، 00:45
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اره گفت زودی برا مردن

     

     

    اهان"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    22 Khordad 01، 01:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح




    اوره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    23 Khordad 01، 12:08
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    هفته دیگس ، دروغ چرا استرس دارم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Khordad 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    استرس چرا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7