𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 18 Khordad 1401، 09:41 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭29

خب، دیروز دلمو زدم به دریا و کتاب تاریخ هنر رو از کیم گرفتم! فکر کنم خودمم باورم نمیشه دارم برا کنکور هنر میخونم. درک عمومی هنر توی همه زیرگروه های هنر ضریبش بالاست بتونم خوب بزنمش خیلی خوب میشه، ریاضی بچه‌های هنر هم از مال خودمون راحت تره، عمومی‌هام که یکین بنظرم تو این وقتی که مونده می‌تونم یه کارایی بکنم که حتی اگه موندم پشت کنکورم با حسرت نمونم!! دارم سعی می‌کنم بزور به زندگیم نظم بدم و الان وسط کتاب "بی حد و مرز"ام کاملا دارم می‌فهمم که چقدر توی این مدت اشتباه کردم و چقدر باید خودمو اصلاح کنم. اولین کتاب غیر درسیه که موقع خوندنش دارم خلاصه برداری می‌کنم و قید خط قرمزم که خط کشیدن توی کتابامه رو زدم و دارم توش نکات مهم رو خط می‌کشم. حتی رفتم یوتیوب و دوباره یادگرفتن برنامه نویسی رو شروع کردم و میخوام کاملش کنم. خیلی حس خوبیه که به خودت یه ماه وقتی بدی برای زنده بودن حتی اگه قرار نباشه بعدش بمیری!! از بعد از عید دیگه جدی کنکوری خوندن رو گذاشتم کنار و مامانم امروز داشت با حسرت به خواهرم می‌گفت که من توی 6سالگی اسم کلی دایناسور با تمام مشخصات ظاهری و محل زندگی و... رو بلد بودم و همشونو خودم خونده بودم و حفظ کردم و دارم خودمو حروم می‌کنم. در صورتی که الان واقعا احساس بدی ندارم نسبت به اینکه درس نخوندم و کلی مطالعه کردم و چیز یاد گرفتم. دارم مرتب تر می‌شم، دارم منظم تر فکر می‌کنم دارم همه افکار محدودمو می‌ندازم دور و می‌خوام کاری رو بکنم که احساس می‌کنم درسته. خیلی بهش فکر کردم، خیلی خیلی، من خیلی وقت‌ها کاری رو کردم که دوست نداشتن و اولش مخالفت کردن ولی خب تهش قبول کردن دیگه. تهش قبول می‌کنن دیگه!!

یه همکلاسی سال هفتم-هشتم داشتم که به شدت دوست داشتم باهاش دوست بشم چون خیلی بیشتر از من می‌دونست و پیشش احساس نادونی می‌کردم، توی زندگی واقعی با آدمایی دوست می‌شم که بهم احساس نادون بودن میدن چون می‌تونم ازشون کلی یاد بگیرم و پیشرفت کنم ولی هیچ وقت بهش نگفتم میخوام باهاش دوست باشم، الان کیم باهاش دوسته و به واسطه کیم باهاش بعد امتحانا چند ساعت حرف می‌زنم و این حسو بهم میده که واییی من باید باهاش دوست بشم و کلی ازش یادبگیرم! الان واقعا می‌خوام دلمو بزنم به دریا و باهاش دوست بشم

برا امتحان عربیم خیلی خوندم و به نسبت آمادم براش و امیدوارم فردا استرس نگیرم و مثل آدم جواب بدم


+مایل به حرف زدن؟

.... .=. گلی 🍀🍓 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 yora ... 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 yora ... 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 nooshi ‌ ‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 nooshi ‌ ‌
Last Comments :
Tags :
۳۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .... .=.
    18 Khordad 01، 21:44
    .... .=.

    هلووووووووووووووو بلو چان 

    منم دارم عربی نکبت رو میخونم 

    واییی یعنی الان هنر کنکور میدی 

    من که تا ابد قراره حسرتش رو بخورم 

    گامباره 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 21:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هلو*-*
    حال و احوال چطوره؟
    لعنت به عربی:"| چرا عربی دوازدهم انقد سخته اخه؟
    هم هنر نوشتم بهمن هم تجربی ولی اره میخوام رو هنر بیشترین سرمایه گذاریم رو بکنم
    یااا چرا حسرتش رو بخوی؟
    *-*
  • گلی 🍀🍓
    18 Khordad 01، 21:49
    گلی 🍀🍓

    خیلی خوشحالم خودتی:)

    برات آرزوی موفقیت و شادی میکنم^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 21:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی#-#
    همچنین*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Khordad 01، 21:58
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    واییTT بالاخره فهمیدی میخوای چی باشیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راستش هنوزم مطمئن نیستم میخوام چی باشم فقط دارم کاری رو میکنم که احساساتم بهم میگن درسته نه منطقم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:08
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اوک ولی من نگرانتم نمید واقعا داری چه موکونی"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم نمیدونم واقعا دارم چیکار میکنم
    این همه مدت تمام زورم رو زدم منطقی باشم و ریدم تو زندگیم
    یه بار با احساساتم میخوام پیش برم:>
    میدونم میخوام چیکار کنم لیل فقط باید بتونم انقد شجاع باشم که انجامش بدم
  • yora ...
    18 Khordad 01، 22:09
    yora ...

    معلم ما که قبلا دبیر عربی دوازدهم بود میگفت اره خیلی سخته منکه نهمم زیرش موندم خدابه داد تو برسه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عربی دوازدهم پاره کنندست:"|
    افتضاحه افتضاح
    مال نهم واقعا راحت بود
    باب هارو خیی دوست داشتم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:10
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خدا به همراهت مادر خیز ببینی از جوونیت"-"

     

     

    پشمام بلو چه سریع جواب دادی"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شمام از پیریت خیر ببینی مادر جان





    انلاین باشم سریع جواب میدم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:14
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    باید می گفتی جیگرطلاییت فرزندم"-"

     

     

     

    کرمام بیدار گصتن:-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووون 




    خالیشون کن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Khordad 01، 22:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    همینم خوبه..گاهیم لازمه با احساس تصمیم گرفت. #سیس_ماس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید باید همیشه احساساتم توی تصمیم گیری ها در نظر گرفت
    کتابو خوندی؟@-@
    دیدی چجوری پرامیس رو ساخته؟*-*
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:16
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو می دونستی خیلی کیوتی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کی دش میخواد بلاک بشه؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:16
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    و کیوت ترین بلوی ونیایی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ....
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:16
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اصلا از قدیم گفتن کی از همه کیوت تره؟

    بلو بلو باو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اصلا از قدیم گفتن کی میخواد بلاک بشه؟
    لیلی لیلی لیلی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:19
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تت منو بلاک نمی کنی اگ گفتی چرا؟

     

    چون خیلی کیوتیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میکشمت لیل
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Khordad 01، 22:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اوهوم:دی

    نه هنوز دلم نیومده بخونم:"| 

    دارم بادامو میخونم الان.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فر خوردم
    من پریروز بادامو خوندم
    انقد داستانش جذاب بود تو یه ساعت خوندمش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:21
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نچ نچ کیوتا که تهدید نوموکونن"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شایدچون کیوت نیستم تهدیدت میکنم بیب
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی تو کیوتی😐😔

     

     

     

    بلووووو گشنمنههههTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیستم





    منم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    چرا هرچی می ریزم تو این خندق بلا پر نمیشههههههههTT

    این شکمه یا درههههثحثمثمکسوسکسکیکسوسنثن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Khordad 01، 22:25
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من هنوز اولاشم ولی داستان خوبی داره

    من ظهری اسم تو رو تموم کردم الان میخوام برم انیمه‌شو ببینم*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی خیلی خیلی قشنگه
    از کدوم نشر گرفتیش؟
  • yora ...
    18 Khordad 01، 22:30
    yora ...

    ههی زندگی فانی 

    اشکال نداره خوب میدیش نگران نباش باورکن اینم از سرت میگزره و بعد یه نفس راحت میکشیی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    امیدوارم:")
    هیچ فایده ای نداره هیچ کاربردی نداره حتی نمیتونیم یه جمله کوفتی عربی بگم بعد 6سال
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو یک لحطه بهم حس عریبانایانه ی یتیمانایانه یعریبانه بم دست داد•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:52
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    یه بار شب بچه که بیدم از خانه فرار گشتم رفتن پرورشگاه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این داستان نویسندست نه؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 22:52
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اونم فقط سر اینکه بستنی منو ابجیه محص بی فرهنگم خورد:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Khordad 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Khordad 01، 23:11
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نشر پیدایش

    بد نبود ترجمش ولی خب سانسور داشت که چیز طبیعیه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها
    دمت گرم@-@
    ولی دقت کردی چقد شبیه هم داریم میخونیم جدیدا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Khordad 01، 23:25
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ناح  پرورشگاه محله ما یه پیرزن همسایه بید

    چون خیلی مهربون بود بهش می گقتیم

    اونم سر اینکه مثل پدرمادرا بهمون گیر نمی واد و و مامانم گقته بود تو پرورشگاه دیگ گسی نی سرت داد بکشه:|

     

     

    ولی این اولین فرارم مبید

    من یه بارم فرار کردم رفتم خونه خالم

    کلا بچه فراری بیدمXD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به😂😂😂






    ماشالله
    لیل تو اخرشم با دوست پسرت میریزی رو هم فرار میکنی😂😂🤣
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Khordad 01، 00:15
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    همیشخ هم یه پفک دستش بود می گشت می خورد نفهمیدم کی مردTT

     

     

     

     

     از کجا نقشمو فهمیدی بلو؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 00:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خدا رحمتش کنه






    سالی که نکوست از بهارش پیداست فرزندم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Khordad 01، 00:18
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    پیرزن خوفی بید

     

     

     

    ولی یه سوال کجا فرار می کنیم؟"-"

    نه هنوز اینقدر خر نصدم که بدون جا و مکان فرار کنم

    اگ یه جا بکنم حتما این کارو می کنم*^*

    اونم بدون دوست پسر=-=

    ولی من خیلی تازگیاااا دوست دارم یه دوست پیدا کنم که پسر باشه

    بوی فرند نه هااا دوست•-•

    ولی پسرای شهرمون همشون محصن|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 00:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی




    نمیدونم
    بیا با فرنگ فرار کن
    😂😂😂😂
    بله بله 
    منم خیلی دوست دارم با یه پسر رفیق باشم تو شهرمون باشه بریم بیرون ولی خا نبست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Khordad 01، 13:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    البته سانسورش جوری نبود که نفهمی چی به چیه هاا ولی خب@-@

    اره*-* گودرت هوویان•-•🤝🏻 

    دیگه کتاب خوب چی داری؟ معرفی کن یذرهxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 23:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همه کتابای ترجمه ایرانی همینن:"
    گودرتتتتت
    کتاب خانه نیمه شب
    ببین خیلی محشره@-@
    ایسا میگم تو که انقد کتاب میخونی یه سر به فیدیبو بزن، یه سری اشتراک داره اشتراکاش خوبن ببین اگه کتابایی که تو اشتراکا هست به کارت میاد اشتراک بگیری انلاین بخونی خیلی بیشتر به نفعته من میخوام این کارو کنم
  • nooshi ‌ ‌
    19 Khordad 01، 18:10
    nooshi ‌ ‌

    دلم میخواد خودمو از یه‌جای بلند پرت کنم پایین

    میخوام ببینم این درسته که میگن قبل از برخورد با زمین، ادم سکته می‌کنه یا نه :|

    قصد دارم سکته نکنم و بخاطر برخورد روحم گرامی و یادم شاد شه "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 23:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    اگه خیلی ارتفاع باشه اره سکته میکنی ولی کم باشه نه
    جوووون بله بله:|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Khordad 01، 18:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اگ یه جا بکنم حتما این کارو می کنم*^*

     

     

    احساس می کنم کیبوردم بام دشمن شده:|

    گفتی فرنگ...فرنگ چندروزی مریص شده بود دهنم صاف شد هرشب خونش بودیم=-=

    از کارو زندگی افتاده بودم بمولا

    همشون چه دختر چه پسر دنبال چیزای خاک برسریان خاک توشون

     

    وای بلو اونروز داشتم می فرتم ات بوم بعد درو که باز کردم برم دقیقا سه قدم عقب تر یه پسره داشت رد می شد

    با خودش کار ندارم ولی موهاش فر بیددددددودصمپصپثمسنسنسنسنمسجصمصمصنTT

    موی فر پسرارو خیلی دوسTTبا دحتزا زیاد نمت کنار بیام ولی برا پسرا خیلی باحال میشه

    بعد من اینجوری بودم که تواخدا بزار موهاتو بکشمممممممTT

    از شان خشنگم دفعه دومم دیدمش ولی بیشتر از سه قوم عقب تر

    بعدش دیگ ندیدمش•-•

    چی می شد بیاد باهام دوست شه بریم پارک سرسره بازیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 23:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اووووو




    همیشه هست
    اکه هی


    به به
    منم موی فر خیلی ودست دارم*-*
    شماره باید میدادی بهشXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Khordad 01، 23:31
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اتفاقا اونم خریدمxDD انجمن شاعران مرده و هر دو در نهایت می میرند و سیزده دلیل برای اینکه هم خریدم ولی هنوز نخوندم@-@

    اونجوری قیمتش خیلی بهتره ولی چشمام خیلی اذیت میشه:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Khordad 01، 23:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا😂😂😂😂 گوردتتتتتت هووها
    سیزده دلیل خیلی خوبه ولی فیلمشو بزرگ تر شدی ببین
    بازی تاج و تخت هم کتاباش خیلی جذابن ببین واقعا جذابن کتاباش من چهارجلدشو دارم خیلی خوبن بقیم پیدا نکردم بخرم
    اره این باگشه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Khordad 01، 23:45
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    به جان تو شمارمو تو کاعدم نوشته بودم اماده بودم که دیگ بعو اون دو بار نیومدTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Khordad 01، 00:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    حیف شد:(
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    20 Khordad 01، 01:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    پدصگ خیلی خشنگ بودTT

    چشاش عین خودم بیدTT

    ولی فقط موهاشو دیدم:|

    بخدا اش پخش می کنم اگ باهاش دوست معمولی شمTT

    البته فکر کنم تا هفته اول کچل بشه از بس که موهاشو بکشم:|

     

    وای بلوووووTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون


    اول گیرش بیار بعدا به بقیش میرسیم



    بله؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    20 Khordad 01، 10:39
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    الان بخوام ببینمم بهم اجازه نمیدن"-"

    اره اسمشو شنیدم ولی نمیدونم راجب چیه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کار خوبی میکنن:"
    راجب 13تا دلیلی که یه ددختر خودکشی کرده
    دلایل خودکشیش رو تو یه سری کاست ضبط کرده بعد بین تمام ادمایی که باعث شدن خودکشی کنه میچرخه این کاست ها داستان از زبون یه پسر که دلیل اخر خودکشیشه
    فیلمشو ببینی خیلی قابل فهم تره تا کتابش ولی جفتش خیلی خوبن
    پنج فوت فاصله و ستارگان بخت مارو هم اگه از این سبک ها خوشت اومد بخر
  • nooshi ‌ ‌
    20 Khordad 01، 17:01
    nooshi ‌ ‌

    خب من جایی با ارتفاع مناسب سراغ ندارم، پس به طور موقت بیخیالش میشیم...

    یااا مغزم داره تمام تلاشش رو می‌کنه که مجبورم کنه یه داستان دیگه، مثل همون دو تا داستانی که تو وبم گذاشتم، بنویسم "-"

    و هر چقدر هم که بهش میگم که نیاز نیست چرت و پرت بنویسی، بازم حرف خودشو میزنهههه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کار درستی میکنی
    مغزت خیلی کار خوبی میکنه به حرفش حتما گوش بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7