𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 14 Tir 1401، 10:09 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭6

دیشب تا ساعت 4 صبح بیدار بودیم و چرت و پرت میگفتیم درحالی که صبح ساعت 11:40 دقیقه کلاس گیتار داشتم

واو، نگم براتون از کلاس گیتارم، معلم قبلیم، کابوس متحرک بود!! اصلا میدیدمش اسمم یادم میرفت ولی این واقعا خیلی کیوت و سافته و تو یه جلسه اندازه سه جلسه اون یادم داد....نمیتونم بگم چقد خوب بود، اصلا واقعا هفتم رو ساخت، میخوام روزی سه ساعت تمرین کنم ولی دستام نمیکشه بیشتر از یک و نیم ساعت الان دست راستم که باهاش فرت میگیرم شده رنگ بادمجون . برگشتنی از کلاسم رفتیم پت شاپ سگ ببینیم چقدر سگ عزیز بود و ذوق کرده بود داشت از دیوار پارکش میکشید بالا که بپره بیرون سگ سفید خیلی خوشگل کوچولویی بود خیلیی خوب بود دلم سگ میخواد الان، 17میلیون پول سگه بود باید کلیم رو میزاشتم میاوردمش خونه

از رفیقم چندتا کتاب جدید گرفتم، باید تا جایی که میتونم کتاب بخونم

روزی یک ساعت برنامه نویسیم سر جاشه

امروز خواهرمو بردم کلاس طراحی ثبت نام کردم و اگه اقای m کلم رو نمیکند قطعا خودمم بجای باشگاه میرفتم کلاس طراحی دیشب طراحی های دوستمو دیدم اصلا نگم براتون! عکس کوک و تهیونگ و جیمین رو کشیده بود و هر وقت میدیدمشون اینجوری بودم که واییی منم باید یادبگیرم ادمای مورد علاقمو اینجوری بکشم بزنم به دیوار

..... 0-0 ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ گلی 🍀🍓
Last Comments :
Tags :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... 0-0
    14 Tir 01، 22:15
    ..... 0-0

    و منه احمقی ک میرفتم طراحی ولی بنا دلایل چرتی ک خودم خواستم ولش کردم -

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 00:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشکال نداره به خودت فحش نده
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    14 Tir 01، 22:58
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    چطوری تمشک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گیج خواب
    تو چطوری؟
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    15 Tir 01، 00:53
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    بخواب

    مث همیشه.

    +طراحی برای اوناییکه مخصوصا بش علاقه دارن خیلی حس آرامش دهنده ای میده.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 00:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    اوپس
    +یه چیزایی میکشم، چندتا تابلوم دارم ولی برایی اونایی که مثل من بلد نیستن حس فشار خوردن داره که نمیتونن درست حسابی کار کنن
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    15 Tir 01، 01:02
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    خیلی خوبه. همین ک علاقه داشته باشی میتونی بهتر از اینی که هستی بشه کارت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 01:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فعلا که همون گوهیم توش که بودم
    ترکیب علاقه و کمال گرایی سمی ترین چیز ممکنه
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    15 Tir 01، 01:05
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    با تلاش بیشتر

    شاید آره..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 01:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وقتی کمالگرا باشی انقدر زور میزنی زور میزنی زور میزنی که حالت از فعالیتی که خیلی عاشقش بودی بهم میخوره فقط چون فلان جاش به بهترین شکل ممکن نبود و من کمالگراترین ادمیم که یکی میتونه بشناسیه
    تف تو تابستون
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    15 Tir 01، 01:13
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    ولی اگ کارا و تلاش اونجوری ک بخوای پیش بره زیادی باعث خوشحالیه اونطرفه

    و خب حرفت درست

    باوجودیکه همیشه منتظر تابستون بودم ولی ازش متنفرم.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 01:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همیشه یه جایی هست که عالی نیست هیچ وقت اونجوری پیش نمیره که دقیقا مد نظرته
    خیلی گرمه:| خیلی گرمه:| باید از بهار یهو رفت پاییز شانس مام کل تعطیلاتمون تو گرم ترین فصل ساله
  • گلی 🍀🍓
    15 Tir 01، 06:16
    گلی 🍀🍓

    آقای mخیلی روی فعالیت های اوقات فراغتت حساسه به گمونمXD 

    فایتییینگگگ🍓💚

     

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 12:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اقای m وقتی کلاس نهم بودم مجبورم میکرد برم دوتا باشگاهTT الان دلش سوخته لطف کرده به یکی رضایت داده:"| هنوز هیچ جا ثبت نام نکردم 22ام میبینمش باید تا اون موقع یه فکری به حال باشگاه بکنم
    مرسی#-#
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7