𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 13 Tir 1401، 09:58 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭7

روز به روز دارم بیشتر از خودم متنفر میشم

همش دارم خودمو با بقیه مقایسه میکنم و هی احساس کمبود دارم و این مقایسه کلا از بیخ و بن اشتباهه ولی هیچ جوره نمیتونم جلوی مغزم رو بگیرم! احساس احمق بودن میکنم احساس میکنم بیخودی زندم احساس ضعیف بودن میکنم

از فردا جلسه اول گیتارم بعد دو سال و خورده ای شروع میشه...:) ولی خدایی ۴تا جلسه ۲۰-۳۰ دقیقه ای ۲۷۰خیلیه! دلم نمیخواد برم باشگاه نقاشی های دوستمو که دیدم دیگه واقعا دلم میخواد برم کلاس نقاشی ولی میدونم اگه نرم باشگاه اقای m کلم رو میکنه و زندم نمیزاره از اردیبهشت گیر داد که حتما باید بری باشگاه

فردا میخوام کتاب جدید رو شروع کنم مهم نیست الان چقدر حالم گرفتست و چقدر احساس غریبی و تنها بودن و اضافه بودن دارم ولی فردا یه روز جدید و پر اتفاقای جدید

شبتون بخیر

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ناشناس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. گلی 🍀🍓  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
Last Comments :
Tags :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Tir 01، 21:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بیا مح مقایست کنم تو فقط رو چیزای بدت فوکوس کردی/:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچ چیز خوبی ندارم
    احساس میکنم بیخود ترین ادم دنیام
  • ناشناس
    13 Tir 01، 22:06
    ناشناس

    درکت میکنم منم یه همچین دورانی رو گذروندم

    ولی خب گذراست میدونی

    با خود غمگینت مهربون باش 

    خودتو دوست داشته باش و به خودت افتخار کن چون روح آرامش بخشی داری

    واست آرزو های قشنگ میکنم:))♡♡

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گذراست ولی پیر میشی تا بگذره
    کاش میتونستم:)
    ممنون
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 22:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تو به یکی دیگه حسودی میکنی در حالی که یکی داره به تو حسودی میکنه..

    عجیبه.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من بهش حسودی نمیکنم، فقط احساس بدی نسبت به خودم دارم از اینکه اون انقد کارامد و خوبه و من مثل احمقا دارم رفتار میکنم
    کسیم که به من حسودی میکنه داره ظاهر زندگی منو میبینه، وگرنه من کسی نیستم که بخوان بهم حسودی کنن و جام باشن
  • گلی 🍀🍓
    13 Tir 01، 23:21
    گلی 🍀🍓

    امید رو تو دلت زنده نگه دار تا این روزا بگذره💛 بنظر من تو جدا آدم فوق العاده ای هستی نزار این حسای مضخرف تو وجودت ریشه بزنه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
    گلی نرسیدی؟
  • گلی 🍀🍓
    14 Tir 01، 00:41
    گلی 🍀🍓

    ^^

    کجا برسم؟:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مشهد@@
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    14 Tir 01، 08:37
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    من هم یک آدم بیخود هستم که الکی زندس. 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گه نخور:|
  • گلی 🍀🍓
    15 Tir 01، 06:00
    گلی 🍀🍓

    دو سه ساعت دیگه میرسم@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 11:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای جانم@-@
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    15 Tir 01، 19:57
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    دروغ نیس ک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 20:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دروغ محضه
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    15 Tir 01، 22:48
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    اره اروا عمم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو بینما
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    16 Tir 01، 11:45
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    نمیشم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7