𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 12 Tir 1401، 10:39 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭8

امروز دیگه جدی جدی تابستونم شروع شد، راستش نمیدونم میخوام پیش کی برم کلاس گیتار امروزم حوصلم نگرفت برم شماره های آموزشگاه هارو دربیارم فردا با کیم میریم بیرون از چند تا آموزشگاه میپرسیم بالاخره یه جا ثبت نام میکنیم! دارم روزی 40 صفحه کتاب با سرعت 900کلمه بر دقیقه میخونم که خیلی پیشرفت بزرگیه و فردا کتاب "شاد بودن کافی نیست" آقای منسن رو تموم میکنم. باشگاه هم باید ثبت نام کنم که اگه باشگاه بوکس نزدیک خونمون باشه میخوام برم بوکس نباشه هم هر ورزش رزمی دیگه ای اوکیه فرقی نداره برام

چقد حس عجیبیه که بعد از مدت ها با یکی که قبلا خیلی صمیمی بودید حرف میزنی و میفهمی چقدر عوض و عوضی شده و چقدر آدم قبلیش جذاب تر و بهتر بود... یه جورایی حس غریبه بودن با خودتو زندگیت داری

دارم برنامه نویسیم رو دوباره ادامه میدم احتمالا از یکی دو هفته دیگه اول قالب وبلاگ خودمو درست میکنم، بعدم شروع میکنم قالب زدن برای بیان، بجز html , scc دارم پایتون هم کامل میکنم و میخوام با پایتون هم برنامه نویسی کنم.

راستش شک دارم بخوام برم دانشگاه یا نرم چون داریم توی دنیایی زندگی میکنیم که مدرک گرایی داره از مد میفته کلا ولی خب راحت ترین راه برای خارج رفتن برای من درس خوندنه باید بشینم سبک سنگین کنم میخوام پشت کنکور بمونم یا نه چون سخته بخوام رشتمو عوض کنم باتوجه به اینکه احتمال هم داره که عمومی ها کلا حذف بشه و فقط اختصاصی ها میمونه، باید راجبش با داییم مشورت کنم.

فتوشاپی که پارسال دورش رو شرکت کرده بودم و کلا مونده بود رو دستمم دارم شروع میکنم دوتا دوتا درساشو میبینم که شروع کنم ادیت زدن.

منتظرم بابام پول توجیبیممو فردا بعد از قرن ها بده باید کلی چیز بخرم باهاش


+حال دلتون چطوره؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ERLIN uwu ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ERLIN uwu ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 nooshi ‌ ‌ nooshi ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 nooshi ‌ ‌ nooshi ‌ ‌ nooshi ‌ ‌ nooshi ‌ ‌ 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸
Last Comments :
Tags :
۲۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Tir 01، 23:19
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    با این همه کاری که تو بلدی دانشگاهم نری کار پیدا میکنی"-" حسودیم میشه بهتTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فکر نمیکنم😅ولی مرسی@-@
    تو از من خیلی بهتری بابا حسودی چی!
    وای من قرار بود به تو یه سری نصحیت کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Tir 01، 23:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    + فکر نکنم کسی پیدا شه که حال دلش خوب باشه:" ولی جسمی خوبم تو چی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +شاید! جسمم خستست خیلی امروز نشسته بودم، روحم گیجه، گم شده، انگار وسط اقیانوس ولش کردن هر طرفو میبینه فقط ابه 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Tir 01، 23:21
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    گمشو من هیچی بلد نیستمTT اکسیژن حروم میکنم فقط...

    حالا هنوز وقت هست عجله نکنxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشووو ها اونی که اکسیژن حروم میکنه منم
    بله بله😂😂😂
    ۱۳دلیل رو خوندی؟
    جدیدا کتا چی میخونی؟
  • ERLIN uwu
    12 Tir 01، 23:32
    ERLIN uwu

    چقد حوصله داری..

    من ۳ تا کتاب دارم ک دارن خاک میخورن و حوصلم نمیکشه بخونم یکم نصیحتم کن بشینم بخونم چون عاشق کتاب خوندنم.. ولی کو حوصله؟ㅠㅠ

    ته ته فعالیت من درروز اینه که از سر جام بلند شم برم لم بدم روی مبل و همچنان گوشی دستم باشه و هندزفری توی گوشم

    خودمم دارم خسته میشم از این کم هیجانی ای که زندگیم داره :"|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حوصله ندارم نمیتونم بیکار بشینم یه جا😂😂😂 یعنی کافی فقط یه تایم گیربیارم که توش بیکارم قشنگ برا خودم کار میتراشم تو فصل مدارس کلا تو اتاقم درس میخوندم همیشه تابستونام فقط شبا به صرف شام و خواب معمولا خونم
    یکم شروع کنی بخونی بعد کم کم خوشت میاد همینجوری بیشتر میخونی، برا خودت یه ترک درست کن که مثلا هر روزی ده صفحه کتاب خوندی توش علامت بزنی بعد اینجوری به مرور برات عادت میشه حتما ده صفحه کتاب بخونی تو روز کم کم بیشترش میکنی بحز اون اگه عادت داری قبل خواب با گوشی کار کنی بجاش کتاب بزار رو تختت که ببینیش قبل خواب بخونی چنذ صفحه ازش یا بزارش یه جایی دم دستت که ببینیش مجبور بشی بخونیش. کتاب خوندن جز لایف استایل زندگی من حوصله نداشته باشمم حتما میخونم هر روز
    تا وقتی میتونی یاد بگیری از زمانت استفاده کن و یاد بگیر و چیزای جدید تجربه کن و ریسک کن خیلی کارارو بزرگ بشی نمیتونی انجام بدی، بجز اون نشستن برا یه مدت زمان طولانی داغونت میکنه سعی کن زیاد نشینی یا اگه میشینی درست بشینی چون تو الانتو میبینی که خیلی سرحالی وقتی سبک زندگیت اشتباه باشه ۲۰-۳۰سال دیگه تازه خودشو نشون میده میفهمی چه ظلم بزرگی کردی به خودت
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Tir 01، 23:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دلیل این گیجی چیه؟:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دلیلش اینکه نمیدونه چی درسته جی غلط
    چی میخواد جی نمیخواد
    یه عالمه کار هست که دوست داره انجام بده ولی عمرش نمیزاره
    نمیدونه راهی که خانوادش میگن براش درسته درسته یا چیزی که خودش فکر میکنه
    قبلا کل زندگیشو پیش بینی میکرد و برنامه میریخت براش الان نهایتا برنامه دو روز بعدشو بتونه بریزه
    ارزش هاش با خانوادش خیلی فرق داره و نمیخوان ارزش های جدیدشو قبول کنن و دارن فقط بهش فشار میارن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Tir 01، 23:45
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    به جان تو منم:| من انقد سست عنصرم که یه بار اومدم انیمیشن سازی یاد بگیرم دیدم خیلی سخته بیخیال شدم:> بعد تو این همه کار بلدی اخرشم میگی مین ایکسیژین حریم میکینم:|

    نه هنوز نخوندم"-" الان دارم کتاب ییشینگو میخونمTT قبلش انجمن شاعران مرده رو خوندم.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انیمیشن رو با تریدی مکس میخواستی یاد بگیری؟
    ازشون درست استفاده نمیکنم که
    انجمن شاعران مرده رو مال کدوم نشر رو خوندی؟
     اینو دوستم پیشنهاد کرده بود فیلمشو ببینم ولی نرسیدم هنوز
  • ERLIN uwu
    12 Tir 01، 23:46
    ERLIN uwu

    +منی که مث ی بچه که تو یه روز گرم تابستونی بستنی دادن دستش و بهش قول شهبازی دادن برای دیدن پاسخای طولانی ای مث این ذوق میکنم

    کار خوبی میکنی که خودتو همیشه سرگرم میکنی ولی من حتی نمیدونم چیکار کنم توی خونه ، باید یکم بیشتر دنبال سرگرمی باشم :"

    ی تو دو لیست خالی دارم میکنمش برای کتاب خوندنXD ایده خوبی بود

    سعیمو میکنم ولی اخه چیکار؟ من هیچکاری نمیتونم بکنم

    نه میتونم توی این وضع کلاس برم نه میتونم توی این گرما از خونه بزنم بیرون(خوزستان و روزای ۵۰ درجه ایش:)

    مرسی بابت حرفاااتتت :)))))

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Tir 01، 23:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +لطف داری
    شروع کن مهارت یاد گرفتن، علاقتو پیدا کنی کلی دوره انلاین فارسی هست میتونی شرکت کنی یوتیوبم که راسگان کلی چیز میز داره
    متاب خوندن خیلی خوبه خودتو عادت بده بهش، کتاب خوراک روحه هرچی بیشتر میخونی بیتشر تشنه میشی که بازم بخونی، یه جورایی در اصل داره طرز فکر ادمایی رو نشون میده که شاید هیچ وقت نتونیم ببینیمشون ولی وقتی کتابو میخونیم انگار باهاشون حرف زدیم
    اوه میدونم اهواز چقد هواش کرمه، ولی میتونی تو خونه خیلی کارا بکنی ها! با دوتا دمبل قشنگ میتونی راحت ورزش کنی با کامپیوتر و یوتیوب میتونی هرچی میخوای یاد بگیری، من کلا یه گیتار میخوام برم کلاسش چون گاه معلم بالا سرم نباشه ایرادامو نگه کلا چپر چوله یاد میگیرم یه باشگاه که به اصرار یکی میخوام برم وگرنه خودم خونه ورزش میکنم بقیشو خودم یاد میگیرم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:03
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    به نظرم هر چقدم خانواده تحت فشار میذارنت کاری که به نظر خودت درسته بکن

    ممکنه بعدا بفهمی درست نبوده، ولی این اشکال نداره..فقط یه تجربه جدید به دست میاری.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میدونی انقدر عادت کردم همیشه بهترین کارو انجام بدم بخاطر اینکه مدرسه و جامعه شرطیم کردن میترسم از ریسک کردن و امتحان کردن راه های جدید میدونم چی میخوام و باید چیکار کنم ولی میترسم انجامش بدم فوبیای شکست دارم درحالی که میدونم شکست برای رشد لازمه و باید بعضی جاها با کله بخورم زمین
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه با موهو. هنوزم دارمش رو لپ تاپ ولی حالش نیست:"|

    ولی اگه بخوای میتونی استفاده کنی.

    من نیماژ. فیلمشو ندیدم..حال فیلم دیدن ندارم:" ولی به نظرم تو کتاب اولاش به یه عالمه چیز بیخود پرداخت بعد ده صفحه اخر یهو یه عالمه اتفاق افتاد"-" شاید فیلمش اینجوری نباشه..نمیدونم.

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:08
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ولی این تری دی مکسی که گفتی باید خیلی سخت تر باشه:" چون موهو دو بعدی بود 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تری دی مکس هم دو بعدی داره من دوستم با اون کار میکنه خیلی خوب درمیاد کارش، انیمیشن شکرستان با تری دی عه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    جدا نمیدونم چی بگم:"

    اخه تو خیلی عجیبی خودت میدونی ولی انجامش نمیدیxD 

    ولی یه بار به ترست غلبه کنی دفعه دوم راحتی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    احمقم تا عجیب! البته اینکه هر دفه خواستم راجبش با بابام حرف بزنم و رسما اعلام کنم میخوام مسیرمو عوض کنم کلی حرف شنیدم و اصلا اجازه حرف زدن بهم داده نشد هم در تصمیمم بی تاثیر نیست
    اره باید به هر قیمتی شده خودمو مجبور کنم به ترسم غلبه کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وسوسم نکن دوباره سعی کنم انجام بدم بعد بیخیالش شمxDTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخیالش نشو!
    ایسا، برا خودت یه بولت ژورنال درست کن قشنک تو اون عادت هات و این چیزات رو پیگیری کن تو حیفی دختر 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خب نمیشه بدون اینکه به بابات بگی یه بار امتحانش کنی؟ اگه نتیجه‌ش خوب شد بعدا بهش بگو که من تو این راه بهتر عمل میکنم. یعنی میدونی منظورم اینه که خودتو ثابت کن اول.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میخوام نگم، ولی هی همش خودش میاد بحث رشتم و دانشگاهمو کوفت و درد و میکشه وسط و تا میخوام حرف بزنم دهنمو میبنده خودش ادامه سخنرانی هاشو میکنه😑😐💔
    من ب خودم ثابت شدم به بقیه هم ثابت شدم فقط نمیخوام از ترس اینکه نکنه راهی که توشم درست تره عوض کنم مسیرمو
    میدونی هر انتخابی تاوانی داره و من نمیخوام تاوان بدم در اصل دنبال راه بدمن تاوانم که وجود خارجی نداره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:22
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    انقد هندونه زیر بغلم بذاری من پررو میشما"-" ببین ولی جدا ظاهرمهxD در واقعیت یه احمق و گشاد به تمام معنام

    و البته کسی که زود تسلیم میشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نمیشی
    احمق و کشادم نمیشی
    اینم بهتره اسمشو بزاریم بیش از حد بها دادن به حرف مردم نه تسلیم شدن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:23
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یعنی در این حد زود تسلیم میشم که یکی بهم بگه تو تمیتونی انجامش بدی من میگم اوکی باشه من نمیتونم، خیلییی راحت بیخیال میشم. حتی اگه به چیزی علاقه داشته باشم.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میگم دیگه این کاری که قشنگ مداری میکنه
    پادکست جافکری و هلی تاک و کتاب شاد بودن تنها کافی نیست مارک منسن میتونه کمکت کنه تو این مورد
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:25
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    براش نامه بنویس...xDD

    خب جلوش وانمود کن داری به حرفش گوش میدی پشت سرش کار مورد علاقتو بکن. دعوا نندازم بین این خانواده خیلیه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جواب نمیده😂😂🤦🏻‍♀️همه راه هارو امتحان کردم
    دقیقا کاری ک دارم میکنم و وقتی بفهمه کلمو میکنه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 00:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه ادامه داشت جوابت:" من الان باید برم فردا جواب میدم بقیه رو

    شب بخیر:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Tir 01، 00:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوسه
    شبت بخیر
    خوب بخوابی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 14:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بازم همون ترسه پس. تنها راهش غلبه کردنه

     

    اخه چجوری میفهمه؟TT یا بابات خیلی تیزه یا تو ضایع انجام میدیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:)...




    بابای من تیز ترین ادمی که میتونی بشناسی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Tir 01، 14:48
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    گوش میدم شون حتما:")

     

    بلو چند وقت پیش گفتی چالش کتاب خوانی؟ بقیه‌م نمیان بیا من و تو انجامش بدیم با همدیگه@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گوش بده





    ای وای خوب شد گفتی، انقد این چند وقت داغون بودم اصلا وقت نکردم فکرامو جمع و جور کنم جمع و جورش میکنم از مرداد شروع کنیم
  • nooshi ‌ ‌
    13 Tir 01، 16:41
    nooshi ‌ ‌

    بارون داره میادددد 

    کلاس برنامه نویسیِ منم

     اوکی شد، امروز باید دومین جلسه‌اشو برم :"

    تا اینجا خیلی باحال بوده "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونجا زیاد بارون میاد کلا؟
    ا چقدر خوب@-@
    برنامه نویسی خیلی باحاله
    سعی کن کتابای مربوط به سرمایه گذاری و پولسازی هم بخونی خیلی ب کارت میاد اگه از پایه پایه قوی داشته باشی برا سرمایه گذاری
  • nooshi ‌ ‌
    14 Tir 01، 11:56
    nooshi ‌ ‌

    اوهوم، وسط تایستون بارون شدید اومد "-"

    تو کلاساش حس هکر بودن میگیریم....با هر اروری که میده حس می‌کنیم که مشکل جهانی به وجود اومده و باید حلش کنیم XD

    کتاب معرفی بنما ای بلوبری سخنگو 

    +می‌بینم حرف از چالش کتاب‌خوانی شد...منم میخوام بیامممم، ولی از اواخر تیر شروع کن "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب!
    چه زبانی یاد میگیری؟
    کتاببب، چه سبکی میخوای؟
    +از اول مرداد شروعع میکنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    14 Tir 01، 21:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کتاب هر دو در نهایت می میرند خوندی؟@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ناح مال کدوم نشره؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    14 Tir 01، 22:11
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هم نون هست هم راه معاصر ولی من نون خریدم.

    اگه موافقی همین کتابو شروع کنیم چون من فعلا نمی تونم کتاب جدید بگیرم:" اینم تازه گرفتم هنوز نخوندم.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
    نمیدونم بهت میگم باید ببینم چقد پول میمونه برام میتونم بخرمش یا نه
  • nooshi ‌ ‌
    15 Tir 01، 00:48
    nooshi ‌ ‌

    پایتون

    جنایی و کاراگاهی یا تریلر یا یچیزی که موقع خوندش اشک بریزم و غمگین باشه 

    کتاب در مورد سرمایه‌گذاری  هم معرفی کن 

    +اونجوری شاید نتونم بخرم کتابارو "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 00:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم پایتون بلدم
    بادوم، جایی که عاشق بودبم، دروغ های کوچک و بزرگ، بی نوایان جنایی و اینا نمیخونم کلا
    پدر فقیر پدر پولدار
    +اونجوری نیست یه چیزایی تو ذهنم هست ولی مرتبشون نکردم
  • nooshi ‌ ‌
    15 Tir 01، 00:56
    nooshi ‌ ‌

    سلام استاد بلوبری 

    پیشامسش ازتون بخاطر تمام کمک‌هایی که قراره تو یادگیری پایتون بهم بکنید، تشکر می‌کنم "-"

    اینایی که معرفی کردی تریلرن یا غمگین؟ 

    +خب امیدوارم یتونم بخرمشون 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 01:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام سلطان
    چاکریم بابا داریم درس پس میدیم
    غمیگن اکثرشون ولی وایب خیلی خوبی دارن هوشون
    +کتابخونه برا چیه پس؟
  • nooshi ‌ ‌
    15 Tir 01، 01:11
    nooshi ‌ ‌

    XD

    بی‌نوایان یا شایدم بادوم رو اول بخرم "-"

    +برای اوناییه که پدر و مادرشون میتونن ببرتشون یا اینکه خودشون اجازه دارند تنهایی برن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 01:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    بی نوایان محشره! بادومم حرف ندارن جفتشون انتخاب های جالبین
    کتاب خانه نمیه شبم عالی
    +اوه اوه
    چه خبرا؟
  • nooshi ‌ ‌
    15 Tir 01، 01:30
    nooshi ‌ ‌

    کتاب خانه‌ی نیمه شب رو خوندم، واقعا قشنگ بود :"

    +چه خبر یکی از سخت‌ترین سوال ممکنه که من بلد نیستم جوابی بهش بدم#-#

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 11:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی قشنگه
    +چارا؟
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    28 Shahrivar 01، 21:16
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    یااا صبر کن ببینم....چجوری سرعت خوندنت رو حساب می‌کنییی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 21:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تایمر میزاری رو یه دقیقه
    یه کتاب که نه سخته نه اسون رو میاری شروع میکنی خوندن تا زنگ بخوره 
    بعد میای تعداد کلمه تو سه خط رو میشماری تقسیم بر سه میکنی، در تعداد خط هایی که خوندی ضرب میکنی میشه سرعت خوندنت
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    28 Shahrivar 01، 21:19
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    واو چه باحال
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 21:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7