𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 8 Tir 1401، 10:14 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭9

خیلی خب دیروز نت نداشتم و میخواستم زود بخوابم پس انلاین نشدم کلا

امروز صبح توی راه جلسه کنکور بودیم که فهمیدم کارتمو اشتباه اوردم:| خلاصه مجبور شدیم دور بزنیم برگردیم کارتمو عوض کنم. سر جلسه برای اولین بار وقت کم آوردم، همه سوالارو بلد بودم خیلی از قلمچی راحت تر بود عمومیش و عملا فر خورده بودم که چرا دارم وقت کم میارم عربیمو آخر میزنم همیشه و وقت کم آوردم براش نرسیدم سوالای شک دارمو که گذاشته بودم برا دور دوم حتی نگاه کنم که ببینم میتونم چیزی جواب بدم یا نه! خلاصه که قمر در عقرب بود. یکی از دوستام چند تا صندل ازم جلوتر بود کیمم کلا ردیف کناریم جلوی جلو بود. تقریبا باهم دادم باهم برگشتیم

هیچ حسی ندارم راجب آزمون فقط الان این شکلیم که خب اوکی هرچی پیش آید خوش آید:)

احساس میکنم همه جسم و روحمو جا گذاشتم سر جلسه و اومدم بیرون

حوزه امتحانیم با سر کار آقای d یکی بود، تمام طول راه دعا میکردم آقای d عزیزتر از جانمو نبینم که گند نخوره به کل روزم  اعصابم خورد نشه! اصلا از حجم نفرتم به این بشر هرچی بگم کم گفتم

جاتون خالی به مناسبت کارنامه خواهرم و کنکور هنر من شام پیتزا داریم

احساس میکنم بجز درس خوندن هیچ کاری برای انجام دادن ندارم و الان که دیگه لازم نیست هر روز درس بخونم و دغدغه کنکور رو داشته باشم کل روزم بیکارم باید برا خودم کلی کار دست و پا کنم

کتاب شاد بودن تنها کافی نیست اقای مارک منسن به شدت پیشنهادیه حوصلم بگیره براتون میزارم از تیکه هاش خیلی خوب و آموزندست بخونید حتما

تو اردیبهشت داییم میخواست بیاد خونه مامان بزرگم (یکی از دایی هام خونشون خیلی دوره) بعد یه کتابخونه بزرگ داره بهش گفتم که برام کتاب توسعه فردی بیار گفت کنکورتو بده بعدش میارم حتما الان دوباره 17تیر میخوان بیان میخوام دقیقا از جلسه درومدم بهش پیام بدم که داییییی گفتی کنکورمو بدم کتاب میدی کتاب بیار برامXD هدف گذاریم اینکه تا آخر تابستون حداقل13تا کتاب بخونم (هفته ای یه کتاب) ولی جیبم اجازه نمیده به همچین هدف گذاری فکر هم کنم


+یکم حرف بزنیم؟

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ERLIN uwu 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ERLIN uwu برسام محمدشاهی nooshi ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ERLIN uwu
Last Comments :
Tags :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    8 Tir 01، 22:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی مح برنامه ریزی کردم دیدم تابستون کم میارم

    نیازموند دو عدد  تابستون هستم

    مسیولین لطفا رسیدگی کنید

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Tir 01، 22:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم خیلی برنامه دارم 48ساعتم کمه که برسم به برنامه هام ولی گشادی اجازه نمیده تکون بخورم
  • ERLIN uwu
    8 Tir 01، 22:32
    ERLIN uwu

    امیدوارم موفق باشی توی کنکورت

    رشتتون هنره؟درست متوجه شدم؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 13:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی
    کاش هنر بود ولی تجربیه^^
    من بلوام*-*
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    8 Tir 01، 22:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    والا گشادی هم بزاره تایم نمی طاره

    خدایا چی میشه یه تابستون اصافه بم بدی تابستون سن ۴۰ سالگیمک ازم بگیری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 13:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه تابستون گرمم هست دیوانه میشی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Tir 01، 12:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یه فضولیم بکنم..خواهرت چند سالشه؟D:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 13:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راحت باش
    اینی که میبرمش باشگاه ۵سالشه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Tir 01، 13:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    هر دو قیقه

    لیل:گرمههههههههههه

    کولرم دیگ کفاف نمی کنه/:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 22:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کولر باید بیاد پایین خودش خنک بشه دوباره برخ از اول شروع کنه
  • ERLIN uwu
    9 Tir 01، 16:25
    ERLIN uwu

    اوه اخه گفتی کنکور هنر گفتم شاید رشتت هنره.. تجربی خیلی سخته؟

    کلا هر سه سال خوندنش و کنکورشو میگم..

    بلووو خوشبختم من بهارم :")))

    ویکسپسپ وبت انقده حس خوبی میدهععهعㅠㅠ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 22:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نیستش:" بستگی داره! دوست داشته باشی رشته خیلی خوبیه از رشته ریاضی و انسانی کمتر کتاب داره ولی خب اشباع شده باید واقعا عاشقش باشی که بتونی برا خودت شغل و این چیزا دست و پا کنی کنکورش جمعیتش زیاده ولی خونده باشی اونقدرام سخت نیست
    منم خوشبختم بهار@-@
    مرسی@-@❤️
  • برسام محمدشاهی
    9 Tir 01، 17:14
    برسام محمدشاهی

    سلام بلو

    کی کنکور دغری

    موفق باشی

    فایتینگ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 22:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام 
    هنر رو که دیروز دادم فردام تجربیه
    مرسی@-@
  • nooshi ‌ ‌
    9 Tir 01، 17:38
    nooshi ‌ ‌

    بلو لطفا علم غیب داشته باش و اون چیزیایی که میخولم بهت بگم ولی نمیتونم رو خودت با کمک علم غیبت بفهم...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 22:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی ندارم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Tir 01، 17:49
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اون یکی چی؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Tir 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ۱۳سالشه کلاس هشتمه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Tir 01، 22:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بخ بخ کولر چی میکشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Tir 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیچاره میشه
  • ERLIN uwu
    10 Tir 01، 00:43
    ERLIN uwu

    میدونی.. من نمیدونم چی دوس دارم

    نخندیا واقعا هیچ نظری برای انتخاب رشته ندارم اصلا=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Tir 01، 00:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باید بهش خیلی دقیق فکر کنی چون رشته ای که میری و دانشگاهت تا حدودی مشخص میکنن که سی سال بهترین و پر بازده ترین تایم روزت رو باید کجا بگذرونی 
    به این فکر کن که حاضری چه کاری رو سی سال انجام بدی حاضری برای چی درد بکشی حاضری چه کاری رو حتی مجانی انجام بدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7