𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 17 Khordad 1401، 12:53 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭𝟹𝟶

امروز به خودم قول دادم فقط یه ماه فقط یه ماه دیگه به خودم به رویاهام به زندگیم به همه چیزم فرصت بدم، تمام طول عمرم مثل ترسوها زندگی کردم، بزار یه بار به خودم این شانس رو بدم که تغییر کنم و همه ترس‌هامو بریزم دور یه بار به خودم شانس زندگی کردن بدم! همیشه هوای همه رو داریم خیلی کارارو میکنیم به خیلیا احترام میزاریم فقط بخاطر اینکه باید این کارو بکنیم، در صورتی که هیچ وقت از ته دلمون نمیخوایم که انجامش بدیم. اگه همه این بایدها و اخلاق و مذهب و قانون و... برداشته بشه، اون وقت من کیم؟ من بدون همه لیمیت ها  و محدودیت هایی که باعث شده من باشم کیم؟ این 30 روز واقعا میخوام به خودم این شانس رو بدم که بدون هیچ محدودیتی زندگی کنه، نمیخوام روزی که خواستم بمیرم هم مثل همیشه فکر کنم که نکردم چون نزاشتن، نمیخوام مثل همیشه بهانه بیارم،نمیخوام با حسرت خیلی چیزا توی زندگیم بمیرم. همیشه ازم میخواستن عادی باشم عادی رفتار کنم ولی مگه همه آدم‌های این دنیا باهم فرق ندارن؟ دقیقا به کدوم یکی از این 8میلیارد میشه گفت عادی؟ همه فکر میکنن متفاوت بودن سخت ترین کار ممکنه ولی در اصل عادی بودن و همرنگ جماعت بودن سخت تر از سخت.


+منبع چالش: کلیک

++امتحان فیزیکم رو خوب دادم*-*

+++از امروز یه روز درمیون امتحان دارم امتحان بعدیمم عربیه:|

「 Jiwoo 」 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. قورباغه باکلاس بیان D:
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 「 Jiwoo 」
    17 Khordad 01، 12:54
    「 Jiwoo 」

    :")

    ایولللللل خیلی خوبه ک حوب  دادی امتحانتو*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Khordad 01، 22:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی*-*
    خوش بحالت تموم شده امتحاناتونT-T  
    من قشنگ 15روز بعد امتحانام کنکور دارم سرویسم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Khordad 01، 13:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    این پستو گفتی؟"-"

    اگه همین بود که خوبه:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Khordad 01، 22:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم*-*
    مرسی
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    17 Khordad 01، 13:20
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بزار نوشتهاتو بخورم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Khordad 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخوریشون تموم میشه سیرم نمیشی
  • قورباغه باکلاس بیان D:
    17 Khordad 01، 14:51
    قورباغه باکلاس بیان D:

    افرین ک امتحانت رو خوب دادیییییییییییییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Khordad 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسیXD 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7