𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 17 Farvardin 1402، 01:33 AM

INVU

Falling in love
너에겐 난 Option
시작부터 다른 너와 나
깨지는 Heart
빗나간 네 Mention
익숙하거든

I think I lost my mind
But It’s my kind of love
아끼지 않고 다
쏟아내고는 주저앉아
문득 어느 순간
지친 내가 보여
애쓰고 있지만

So I can’t love you
Even though I do
밀어내 봐도
난 너를 못 이겨

날 버리고
날 잃을수록
넌 반짝이는 아이러니

So I N V U
I N V U
I N V U

기대지 마
기대하지도 마
몇 번을 되뇌고 되놰도
그 손길 한 번에
무너지는 날 볼 때
네 기분은 어때

I guess I lost my mind
Yeah It’s my kind of love
늘 처음인 것처럼
서툴러서 또 상처가 나
무뎌지기 전에
아물기도 전에
잔뜩 헤집어놔

So I can’t love you
Even though I do
밀어내 봐도
난 너를 못 이겨

날 버리고
날 잃을수록
넌 반짝이는 아이러니

So I N V U
I N V U
I N V U

식은 온기
부서진 맘이
자꾸 날 할퀴어
아파도 못 멈춰
So when you leave
Please make it easy
Cause I N V U

I N V U
I N V U
I N V U

I N V U


+هرچی گشتم ترجمه فارسی خوب ازش پیدا نکردم اگه کسی داره برام بفرسته لطفا

++taeyeon>>>>>

Amber Boy  نُورِمآه ‌‌‌ Amber Boy Amber Boy Amber Boy Amber Boy Amber Boy Amber Boy
Last Comments :
Tags :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amber Boy
    17 Farvardin 02، 01:56
    Amber Boy
    سلام خوبی؟
    بیا ترجمش :
    [Verse 1]

    Falling in love

    من عمیقاً و شدیداً عاشق تو شدم

    너에겐 난 option

    اما برای تو من فقط یکی از چندین انتخابت هستم (منظورش اینه که تو اینقدر عاشق داری که نیازی نباشه منو به عنوان عشق واقعیت ببینی و فقط برات یه انتخاب باشم که اگه دوست داشتی عاشقم بشی)

    시작부터 다른 너와 나

    داستان عشق من و تو از همون اولش هم عجیب و متفاوت بود چون از دوتا دنیای متفاوت بودیم

    깨지는 heart

    قلب شکسته من

    빗나간 네 mention

    بی‌تفاوتی تو به من و نادیده گرفتنم

    익숙하거든, yeah

    من دیگه به این رفتارات عادت کردم، آره

    [Pre-Chorus]

    I think I lost my mind

    فکر کنم که عقلم رو بخاطر عشق تو و دوست داشتن شدیدت از دست دادم

    But it’s my kind of love

    اما خب عشق من این شکلیه دیگه و من کاری از دستم بر نمیاد

    아끼지 않고 다

    بدون فراموش کردن و رها کردن چیزی

    쏟아내고는 주저앉아

    منی که تمام احساساتم رو بهت میگم و در نهایت تو دستم میندازی و آخرش میفهمم که فقط یه شکست خورده ام

    문득 어느 순간

    و یهو در یه لحظه

    지친 내가 보여

    خودم رو پیدا میکنم و میبینم که خیلی خسته و آسیب دیده است

    애쓰고 있지

    حتی با وجود اینکه تمام تلاشش رو برای این عشق کرده اما بازم بی‌فایده بوده

    [Chorus]

    So I can’t love you even though I do

    پس من نمیتونم دوست داشته باشم چون حتی اگه بخوام که این کار رو بکنم

    밀어내 봐도 난 너를 못 이겨

    و فاصله مون رو حفظ کنم تا از من دور نشی بازم تو منو ول می‌کنی و من از پس این درد و آسیب شدید و عمیقی که بهم خواهی زد برنمیام

    날 버리고 날 잃을수록

    حتی اگه من تمام خودم رو توی این راه برات بذارم

    넌 반짝이는 irony

    در واقع خودم رو مسخره و بازیچه تو کردم چون این کارم باعث درخشش بیشتر تو میشه و از تو یه آدم خوب می‌سازه

    So I-N-V-U (Ooh)

    پس I-N-V-U (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم و این بهتره) (منظورش اینه که اگه نداشته باشمت کمتر آسیب میبینم تا اینکه عاشقت باشم و بعدش نادیده بگیریم) (اووه)

    I-N-V-U (Ooh)

    آره (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U (اووه)

    I-N-V-U

    (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U

    [Verse 2]

    기대지 마

    دیگه حتی بهم تکیه نکن و روی عشقم حساب نکن

    기대하지도 마

    حتی انتظار دریافت عشق و محبت و کمک رو هم از سمتم نداشته باش

    몇 번을 되뇌고 되놰도

    حتی اگه مدتی این کارا رو دائما برات بدون اینکه بخوای انجام میدادم و باهات خوب بودم

    그 손길 한 번에

    وقتی که بهم نزدیک میشی و دستم رو میگیری

    무너지는 날 볼 때

    و میبینی که چجوری در برابر این عشق تو از هم می‌پاشم و بی‌اختیار میشم

    네 기분은 어때, no-no, no

    دیدن من توی این حالت چه حسی داره؟ نه، نه، نه

    [Pre-Chorus]

    I guess, I lost my mind

    فکر کنم که عقلم رو بخاطر عشق تو و دوست داشتن شدیدت از دست دادم

    Yeah, it’s my kind of love (Love)

    آره، اما خب عشق من این شکلیه دیگه و من کاری از دستم برنمیاد (عشق)

    늘 처음인 것처럼

    هربار که این عشق رو احساس میکنم و تو رو میبینم انگار که اولین بارمه و قلبم به شدت میتپه

    서툴러서 또 상처가 나 (서툴러서 또 상처가 나)

    و همه اینا دوباره بهم آسیب میرنه و نابودم می‌کنه چون

    무뎌지기 전에 (Ooh)

    من قبل از اینکه عاشق تو بشم (اووه)

    아물기도 전에

    آدم سرد و بی احساسی بودم

    잔뜩 헤집어놔, yeah

    و قبل از اینکه جای آسیب و زخم قبلی عشق تو خوب بشه دوباره عاشقت میشم و آسیب می‌بینم، آره

    [Chorus]

    So I can’t love you even though I do

    پس من نمیتونم دوست داشته باشم چون حتی اگه بخوام که این کار رو بکنم

    밀어내 봐도 난 너를 못 이겨

    و فاصله مون رو حفظ کنم تا از من دور نشی بازم تو منو ول می‌کنی و من از پس این درد و آسیب شدید و عمیقی که بهم خواهی زدی برنمیام

    날 버리고 날 잃을수록

    حتی اگه من تمام خودم رو توی این راه برات بذارم

    넌 반짝이는 irony

    در واقع خودم رو مسخره و بازیچه تو کردم چون این کارم باعث درخشش بیشتر تو میشه و از تو یه آدم خوب می‌سازه

    So I-N-V-U, yeah

    پس I-N-V-U (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم این بهتره)، آره

    Yes, I-N-V-U, yeah, yeah, ooh, oh

    آره، I-N-V-U (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم)، آره، آره، اووه، اوه

    I-N-V-U

    (من فقط به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U

    [Bridge]

    식은 온기 부서진 맘이

    گرمای عشق سرد شده بین مون، و قلب شکسته من

    자꾸 날 할퀴어 아파도 못 멈춰

    تمام اینها وجودم رو زخمی و نابود می‌کنه و خیلی درد داره اما نمیتونم به این درد پایان بدم و تمومش کنم

    So when you leave, please make it easy

    پس وقتی که ترکم کردی، لطفاً کم کم و آروم از کنارم برو تا رفتنت ضربه روحی شدیدی رو بهم نزنه (منظورش اینه که اگه کم کم اثرات تو از زندگیم ناپدید بشه پذیرشش راحت تره و آسیب کمتری داره)

    ‘Cause I-N-V-U, ooh-ah, ooh-ah (I-N-V-U)

    چون (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U، اووه-آه، اووه-آه (I-N-V-U) (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم)

    [Chorus]

    I-N-V-U, ooh, ah, yeah

    (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U، اووه، آه، آره

    I-N-V-U

    (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U

    I-N-V-U, ooh

    (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U، اووه

    I-N-V-U

    (من به داشتن تو حسادت میکنم و حسرت میخورم) I-N-V-U

    فکر میکنم خوب باشه این ترجمه!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Farvardin 02، 22:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام مرسی تو خوبی؟

    مرسی دمت گرم، ولی این انگار زیاد خوب ترجمه نشده…
    تلگرام چک نمیکنی برو؟
  • نُورِمآه ‌‌‌
    17 Farvardin 02، 13:18
     نُورِمآه ‌‌‌
    https://tehrantoseoul.ir/invu-taeyeon/
    به نظر میاد ترجمه اینجا خوب باشه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Farvardin 02، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    متچکرم
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 11:43
    Amber Boy
    سلام فداتشم فاطی ؟ چطوری خوبی ؟ نت ضعیفه تل باز نمیشه برام همیشه اواخر ماه همین بدبختی رو دارم 😐
    چه خبر ؟ بهتری؟🥺
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام نه نمیخوام فدام شی😂❤️ خوبم تو خوبی؟ 
    اوه
    سلامتی، اره امروز الان خیلی خوبم، بعدش چی بشه رو نمیدونم
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 12:32
    Amber Boy
    😂😂😂😂😂😂😂😂 وای این چه سمی بود من گفتم میخواستم بگم خوبی فداتشم؟ بعد نوشتم فداتشم؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    خیلی خوبه 🥺 راستی میخوای در موردش حرف بزنی؟ 🥺 این که چی شد اونجوری شدی؟ 🥺❤️

    اگه خواستی حرف بزنی وقت داشتی بیا گفتینوم تا این تل عن اوکی میشه بتونیم حرف بزنیم 🥺👍
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂❤️



    نمیدونم چی شد که اون جوری شد


    اگه میتونی انلاین شی تا یه ساعت دیگه بیکارم، کلاس ندارم تا اون موقع دوستامم رفتن حوصله خونه رفتن نداشتم نشستم تو پارک دارم پادکست گوش میدم کتاب میخونم
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 12:41
    Amber Boy
    اره باشه هر موقع اوکی بودی بگو میام 😍😍
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان اگه هستی هستم^^
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 12:45
    Amber Boy
    الان هستم
    اوکیم 🥺 تا 10 دقیقه دیگه گفتینو میام فقط پیام بده اومدم ببینم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ادرس گفتینوتو بده برو
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 12:54
    Amber Boy
    شت نداشتی مگه 😂 وایسا برات بفرستم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه خیلی وقته ندارمش😂😔💔
  • Amber Boy
    21 Farvardin 02، 12:57
    Amber Boy
    goftino.com/c/w51VxD

    اره خیلی وقته ما رو دور انداختی 😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Farvardin 02، 12:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه سرچ گوگلمو پاک کردم تو لپ تاب دارمش😔😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7