𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:06
    ..... TATA

    پراممممممممممممممممممممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فن ارتش خیلی خوبه:)
    انقدر فن ارت دارم رو گوشیممممم انقدر دارممممم
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:13
    ..... TATA

    حس میکنم در واقعیت هم همینه چا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قطعا همینه:)
    *اشاره مستقیم به ولف گنگ
    دیدی مرتیکه چقدر پررو شده؟:|
    برا بغلم میگه سی پلیز:|
    کی به این کنسل یادداده این حرفو بزنه اخه؟
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:15
    ..... TATA

    اشک 

    اره خیلییییییییییییییی

    استی اااا.................... یا خودش ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😭💔
    یکی از برقرباید بکشش:|
    این بچه معصوم بود اوایل دیبو😑💔
    فکر کنم مثل درایو و رد لایتز هیچکس گردن نمیگیرش
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:45
    ..... TATA

     

     

    اره خیلییی از قیافش میبارید 

    ولی همه میدونن ک چان نوشته -

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی اگه چان ننوشته باشه و راست بگه چی؟😂😂🤣💔
    فکرشم خیلی دارکه
    ما فرض میکنیم کار خود کنسلش بوده=-=
    بیتربیت کنسل=-=
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:50
    ..... TATA

    نه نه نه من واقعا مطمعنم خودش بوده -

     

    اوره =-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی اگه خودش نبوده باشه چی؟

    +فکرهای ساعت دوازده شب به بعد😐💔

    چطوری دختر؟
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:57
    ..... TATA

    نه خودشه مطمعنمممممممم

     

     

    -دقیقا

     

    خوبممم تو چطوریی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 00:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی اگه خودش نباشه چی"-"
    اگه کار هیون و لینو باشه چی؟
    در هر صورت خودشم توش دست داشته میتونسته لریک هارو اون شکلی نزاره بمونن



    منم خوبم
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 00:59
    ..... TATA

     

     

    خب همین دیگههه

     

     

    خوب بمونییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 01:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂



    ولی بازم ترسناکهعهه:"|


    توهم❤️
    چه خبرا؟
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 01:11
    ..... TATA

    ولی چرا از نظر من نیستتت

     

     

    دارم با لپتاپ ور میرم تا بفهمم چه مرگشه... تو چی ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 01:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم



    میتونم کمکت کنم؟ دارم فکر میکنم چقدر اسکلم و چون خیلی دلم تنگ بود گرفتم به خیلی از مخطبام پیام دادم که باهاشون حرف بزنم خیلی وقته حرف نزدم با خیلیاشون
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 01:17
    ..... TATA

    نمیدونم چطوری بهت بگم مشکلش چیه

    وای 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 01:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میتونی اسکرین شات بگیری ازش ؟
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 01:20
    ..... TATA

    میخوام از این حالته در بیاد

    فقط اسم پوشه ها -

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 01:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تمشو میگی؟
  • ..... TATA
    2 Shahrivar 01، 01:24
    ..... TATA

    نه این ک حروفن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 01:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کجاشو میگی؟
    گرفتم چی میگی
    اون تیکه بالا شورت بایو نگا کن
    از اونجا میتونی تنظیم کنی به چه ترتیبی باشن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Shahrivar 01، 09:52
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من هیچوقت نتونستم از سیکس پک دارا خوشم بیاد

    یا خیلی اسخونوی می شدن یا خیلی عصلانی=-=

    فن ارت از پی دی نیم نداری؟*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 16:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من اول کراش میزنم بعد به ایناش دقت میکنم
    ولی خدایی سکس پک دارا یه چیز دیگن!
    کدوم پی دی نیم؟
  • برسام محمدشاهی
    2 Shahrivar 01، 10:45
    برسام محمدشاهی

    عر مستر چان🥲🥲🥲🥲🥲

    بازم از این فن ارتا بذار🥲🥲🥲

    رد لایتز رو چان نوشته و تمام🥲🥲🥲🥲🥲

    اهنگه🥲🥲🥲🥲🥲🥲

    راستیتش منم فک میکنم چان واقعی همینه🥲🥲🥲🥲🥲

     

    🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 16:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مستر چان:)
    باوشه@-@ انقدر دارم از این اینجوریا
    خاک برسرمون کرده با اهنگ نوشتنش😂😂
    خیلی دوسش دارم اهنگه رو@-@
    قطعا همینه@-@ استیج کینگدام ولف گنگ گویای همه چیز هست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Shahrivar 01، 12:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تسجسنترعحلپنستزدح

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 16:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام علیکم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Shahrivar 01، 17:10
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمی دونم من خوشم نمیاد خیلی بزرگنTT

    رئیس بیگ هیت¥-¥

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 19:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من دوست دارم@-@
    اها
    ببین پی دی مخفف پردیوسر تا جایی که میدونم، نیم هم که برا ارشد ها میزارن
    به جی وای پارکم پی دی نیم میگن و خیلیای دیگه
  • برسام محمدشاهی
    2 Shahrivar 01، 18:28
    برسام محمدشاهی

    @-@ ولف گنگ🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

    کینگدام رو دیدی؟ 

    خیلی خوب بود

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 19:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    امان از ولف گنگ:)
    اره... خیلی خوب بود لعنتی@-@ اصلا عاشقشم
    خیلی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Shahrivar 01، 19:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    علیک السلام"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 19:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چطوری حاج خانم؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Shahrivar 01، 20:03
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ازش فن ارت نداری؟TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 20:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه والا:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Shahrivar 01، 20:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خوبم الحمدلله 

    شما چطورید؟ حاج آقا چطورن؟ *اینکه کی تو حاج آقا دار شدی هم به من ربطی نداره🗿*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Shahrivar 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر
    مام شکر میگذره! حاج اقا زیاد هست مشخص کن کدومشون😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Shahrivar 01، 23:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه نه باباxD

    نمیدونم همشون در کل

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Shahrivar 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به جان شما😂😂
    حاج اقا چان و حاج اقا بکهیون که سربازی تشریف دارن
    حاج اقاها اسکیز بجز هیون تا جایی که میدونم امریکان
    حاجی اقا بنگ چانم معلوم نیست از اتاق عمل چجوری درومد هیچ خبری نیست ازش:)
    حاج اقا سوهو و بچه هام سلام میرسونن
    حاج اقایان ترژر بجز ماشیهو و یدام هم حالشون خوبه و از اون دوتا حاج اقا خبری ندارم فعلا استراحتن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    3 Shahrivar 01، 00:02
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حالا که دارم فکر میکنم منم حاج آقا زیاد دارمxD"-"

    بنگ چان چه عملی داشته؟TT

     

    میگم این پست ثابته؟...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Shahrivar 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
    عمل بینی:) نمیدونم چرا ولی مشکل داشت عملش داره میکنه
    میگن ممکنه حتی فرم چشماشم با عمل عوض بشه



    اوهوم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    3 Shahrivar 01، 00:06
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چرا فرم چشماش...

    وای خدا کنه چیزیش نشده باشه

     

    شت زودتر بگو خب من انقد چرت و پرت نگمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Shahrivar 01، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخاطر عمل ممکنه بد عمل بشه این اتفاق بیفته
    حتی فرم دماغشم میتونه عوض بشه




    راحت باش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    3 Shahrivar 01، 00:18
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای نه:((((

    امیدوارم چیزیش نشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Shahrivar 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم:)
    هیچ خبری ازش نیست نگرانشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7