𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 10 Khordad 1401، 11:03 PM

hate that

به همین زودی برای تو تبدیل به هیچکس شدم
فقط یه غریبه که از یه خاطره ی بدم بدتره
که فقط بعد از دور انداخته شدن گرد و خاک هاشو میتکونه
یبار دیگه
عکس ها رو مرور میکنم
فقط برای اینکه مطمئن شم
هنوز از خودم متنفرم و خسته شدم
تو هنوز زیاد لبخند میزنی
به همه قشنگ لبخند میزنی
اینطوری نگاه کردن بهت
خیلی اذیتم میکنه
متنفرم متنفرم از اینکه
بدون من خوشحالی
و دعا میکنم و دعا میکنم که
به اندازه ی من درد بکشی عزیزم
حس میکنم این جدایی داره منو به تنهایی از هم میپاشونه
متنفرم متنفرم از اینکه
بدون من خوشحالی
و دعا میکنم و دعا میکنم که
بیشتر از من پشیمون باشی ؛
اگه عاشقم بودی
متنفرم از اینکه خوشحالی
برای یکبار تو زندگیت
امیدوارم همه جا درمورد من بشنوی
بدون اینکه بدونی که من همیشه منتظرتم
چندین روز
تلفن زنگ نمیخوره
پیام ها بارها و بارها نوشته و پاک میشه
فقط دارم قلبمو خالی میکنم
اوه اوه این جدایی فوق العاده ست
اوه اوه حتی آخرشم خود واقعیتو نشون دادی


+چقد امروز پست گذاشتم ببخشید هی ستارم روشن شد

ناشناس 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
Last Comments :
Tags :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    10 Khordad 01، 23:05
    ناشناس

    عالی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چاکریم^^
  • 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊
    10 Khordad 01، 23:08
    𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

    هیت دت ستیوستویکقایگسیانس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی قشنگ اهمگش:) خیلی وقته دارمش ولی اولین باری بود که ترجمش رو دیدم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    10 Khordad 01، 23:10
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    کسوت می کنی یا کسوتت کنم؟:|

    چرا دقیقا بخاطر اینکه اینجا وبلاگ توعه و کمال تمام اخایارشو داری عدرخواهی می کنی؟:/

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی میکنی؟
    نمیدونم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:11
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    + تو که خوبی دا"-" یکیو فالو دارم هر یه ساعت یه بار پست میذاره:| فقط بخاطر یه رفاقت الکی فالو نگه داشتمش..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +به به از رودربایسی متفنرم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میشه یه غر ریز اینجا بزنم؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ده تا غر ریز بزن*^
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره منم خوشم نمیاد ولی نمیدونم چرا نمیتونم انفالو کنمش:"|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا من برات انفالوش کنم😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:18
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ببین من واقعا از اینکه برم وب این و اون بگم منو فالو کن یا برام تبلیغ بذار بدم میاد ولی خب انصاف نیست وب من سال ها روی 198 گیر کنه:|💔 چرا هیچکس نمیاد اشنا شیم که وبمو فالو کنه(_:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی:"|
    منی که رو ۳۰گیر کردم:\
    یکی بیاد اشنا بشه باهاش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه این اهنگ بودxDD میگم چرا یجوریه متنش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چجوری متنش؟:"|
    ترجمه اهنگه😂😂😂
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    10 Khordad 01، 23:45
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    متنه زیادی قشنگ بود..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترجمه اهنگه خود اهنگه رو هم گذاشتم تو پست ولی نیومد گوشش بده حتما^-^
    چطوری دایان شی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    10 Khordad 01، 23:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه فکر کردم خودت نوشتیش‌

    بعد مثلا اوه اوه وسط نوشته احساسی یجوریه برای همین"-"xD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه بابا منو چه به این متنا
    اهنگش نیومد لعنتی
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 00:18
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    میدونم مشخصه! باش

    دیان

    حس گوهه اولین امتحان حضوری رو دارم! توچطوری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    عا ببخشید
    لعنت به هرچی امتحانه خسته و لهیده
    نزدیک ۵۰۰۰تا کلمه تایپ کردم امروز و نصفشو دو بار تایپ کردم چون دفه اول یهو لپ‌تاپ هنگ کرد همش پرید
    پتم لج کرده بود تو قفسش نمیموند غذام نداشت
    ام وی استری‌کیدز هم حقیقت تلخ و کوفتی سینگل بودنم رو کوبید تو صورتم😂😂😂
    این اهنگم قشنگ تامرز گریه کردن بردم
    بدنمم کلا زخم شده انقد کهیر زدم
    همین دیگه سرتم درد اوردم"-"
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 00:32
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    لعنت

    این بده

    همیشه چیزیو تایپ میکنی بینش سیو بزن بعد ادامه تایپو کن

    پت؟

    حساسیت داری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    افتضاحه
    سیو کرده بودم نصفشو بعد دیگه همینجوری موند حوصلم نگرفت سیو کردم شونصد دفه هم این اتفاق افتاده برام تا الان ولی ادم نمیشم:|
    یپ•~•
    اره به زنده بودن حساسیت دارم😂😂😂💔
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 00:45
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    همین گشادی بددردیه

    با دلو جون درک میکنم

    حیوون خونگیه؟چی هس؟

    تنها نیستی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنت خدا به گشادی که بخاطرش تهش ده برابر کار انجام میدی:"|
    خوبه^^
    اوهوم•~• یه چیز خوب و پشمالو
    تو ایران حساسیت نداسته باشی جای تعجب داره
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 01:02
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    این بده

     

    یه چیز خوب و پشمالو زیاد داریم

    دقیقا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 01:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم



    پس گزینه های زیادی برا فکر کردن داری😃
    من کلا موجود کرموییم نمیدونم چرا انقدرخوشم میاد نصفه و نیمه حرف بزنم عادت میکنی

  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 01:20
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    عادت دارم! زیاد دورم نصفه نیمه حرف میزنن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 01:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله پس احساس معذب بودن نمیکنم
    حوصلم ریده
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 01:23
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    من فردا امتحان دارم نمیدونم الان اینجا چیکار میکنم!!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 01:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم پس فردا امتحان دارم و هیچیم نخوندم و فردا مثلا قراره شیش پاشم ۱۰۰و خورده ای صفحه بخونم"-" ترم اولم ریدم توش هیچ امیدی بهش نیست یکم بکشش بالا
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 04:05
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    و منیکه امتحان دارم تا الان بیدارم-

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 06:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم نمیدونم چرا پتم انقد ترسیده بود تمام دیشب داشت خودشو میکوبید در و دیوارقفس دودقیقه خواب بودم دو دقیقه اونو ناز میکردم نترسه:|
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 10:09
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    و منم نمیدونم چرا فندقم داره لیسم میزنه:/

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 15:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اسمش فندوقه؟:"|
    فکر کنم فقط منم هیچ وقت اسم هیچیم فندوق نبوده
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Khordad 01، 10:39
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    کسوت~

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 15:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این چه سمیه؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Khordad 01، 16:11
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    سم کسوت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ب جان تو اگه بفهمم چی میگی
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 16:22
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    یس

    بین طوماری از اسم انتخاب مادر گرامی این بود

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فک کنم فقط منم اسم هیچیم فندوق نبوود هیچ وقت
    امتحانت خوب شد؟
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    11 Khordad 01، 23:19
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    نظری ندارم بابتش.......!!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Khordad 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه اوه ترسناک شد که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7