𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
nxde 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 27 Mehr 1401، 12:01 AM

nxde

‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    27 Mehr 01، 12:53
    ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    قالبت.....میخوامششزهجزخزخججخزجزخزجخچهبچه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 14:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی*-*
    چطوری؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Mehr 01، 14:06
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    فن ارتوووو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 14:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برای بنگ چان رو زانوهامم:")
    خیلی فن ارت خفنیه....
  • برسام محمدشاهی
    27 Mehr 01، 16:02
    برسام محمدشاهی
    ولی بایسم.....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 18:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من تو اکسیز بستگی به اینکه مودم چیه و کی اون روز جذاب تره بایس انتخاب میکنم😂🤣💔
    ۸او تیم
  • برسام محمدشاهی
    27 Mehr 01، 18:46
    برسام محمدشاهی
    چا جالب😂😂😂😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂💔
    از کل گروهایی که استن میکنم فقط تو سه‌تاشون بایس دارم بقیه بایسم همین شکلی چرخشیه:"|
    اکسو که از همون اول چانیول کله قرمز مانستر جلب توجه کرد، رپرم بود، همه معیار های منم داره اصلا تایپ ایده‌عالمه لعنتی انقدر خوبه، بعد چون بلافاصله بعدشم همسایه بغلی اکسورو دیدم که چان توش نقش اصلی بود دیگه چان بایسم موند ولی خب الان یه جورایی همشونو یه اندازه دوست دارم چانو یه کوچولو بیشتر@-@
    ترژر هم که کلا بخاطر ماشیهو فنش شدم، بعد دیدم نه ۱۱تای دیگه هم خیلی کراشن ولی خب ماشی رو باز یه نوجه بیشتر دوست دارم
    جی ایدلم سویونو خیلی دوست دارم خیلی خوبه لعنتی
  • برسام محمدشاهی
    28 Mehr 01، 13:29
    برسام محمدشاهی
    اوهوم دوباره چا جالب
    منم تو جی ایدل بایست سویونه
    (میگم من مطمعن نیستم جی ایدل جی ایدل تلفظ میشه چون شنیدم خود اعضا میگن آیدل)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mehr 01، 22:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم*-*
    ااا
    (اینو که همه خواننده های کره ای میگن که ما ایدلیم، جی ایدل اسم گروهه)
  • برسام محمدشاهی
    28 Mehr 01، 22:53
    برسام محمدشاهی
    (نه نه ببین مثلا ایدلا خودشون رو که معرفی میکنن مثلا چان میگه
    نانن استری کیدز عه بنگ چان ایبنیدا 나는 스트레이키즈의 방찬입니다
    ولی اعضای جی ایدل یا حالا ایدل مثلا یوکی میگن نانن آیدل عه یوکی ایبنیدا
    나는 아이들의 우기입니다
    اصلا جی ایدل تو کره ای (여자) 아이들 نوشته میشه ولی ایدول که یعنی فرد مشهور 아이돌 نوشته میشه معنی آیدول و آیدول هم باهم فرق داره حالا نمیدونم من برنامه زیادی هم ازشون ندیدم)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mehr 01، 23:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم منم زیاد ازشون برنامه ندیدم:"
    جی ایدل احتمالا مخفف گرل ایدله
  • برسام محمدشاهی
    29 Mehr 01، 11:01
    برسام محمدشاهی
    احتمالا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mehr 01، 17:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7