𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 5 Mehr 1401، 01:06 AM

هیچی توی این دنیا عادلانه نیست

امشب داشتم یه آهنگ گوش میدادم، بعد لیریکش جوری بود که یهو یادم افتاد ااااا من قول داده بودم دانشگاه تهران قبول بشم بعد در عوض تولد ۱۸سالگیمو اونجوری جشن بگیره:)... قول داده بودم برم پیش سحر سحر از تنهایی دربیاد... قول داده بودم ماشین میخرم آخر هفته‌ها با زهرا میرم دور دور... قول داده بودم برم خونه عمه در عوض اونم برام قرمه سبزی درست کنه...! من قول داده بودم خودمو از این شرایط خلاص می‌کنم...

امروز داشتم راجب همین اتفاقای اخیر با ناظممون صحبت می‌کردم، بهش گفتم کنکور عادلانه نیست

گفت هیچی عادلانه نیست، ولی ما قرار نیست از تلاش کردن دست بکشیم مگه نه؟

اگه بخوام دیگه تلاش نکنم چی؟ اگه بخوام بیخیال زندگی و زنده بودن بشم چی؟

احساس می‌کنم توی دریا گیر افتادم، هرچی بیشتر دست و پا میزنم بیشتر غرق میشم

+کسی هست حرف بزنیم؟

Dragon ‌ ‌ برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ 𝓳𝓸𝓳𝓸 Dragon ‌ ‌ 𝓳𝓸𝓳𝓸 Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ 𝓳𝓸𝓳𝓸 Dragon ‌ ‌ برسام محمدشاهی Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 10:10
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک بی‌حرکت بمون!
    بدنت میاد بالا تو دریا
    یه چند وقتی به خودت اسون بگیر
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 14:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مشکل اینکه یکی وایساده اون بالا هروقت به اب نزدیک میشم بیشتر فرو میکنم توی اب
  • برسام محمدشاهی
    5 Mehr 01، 10:25
    برسام محمدشاهی
    واو
    راس میگی هیچی عادلانه نیست
    من هستم
    هرچی نتا قطع شده هیچکس اونقدر به وبش سر نمیزنه تو فعالی 😅 دمت گرم هر وقت اون ستارت روشن میشه خوشحال میشم😅😅
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 14:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نیست
    جووون
    اره، تنها چیزی که برام مونده همین بیانه من گوشیم نمیشه روش اپ های ایرانی رو نصب کرد کلا تلگرامم که بگیر نگیر داره
    خوشحالم یکی خوشحال میسه@-@
  • برسام محمدشاهی
    5 Mehr 01، 14:55
    برسام محمدشاهی
    اوهوم منم اپ های ایرانی دارم ولی خب توشون خبری نیس که
    منم همین بیانو دارم فقط
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 14:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به هیچ دردی نمیخورن:) ظاهرا طرح صیانتو عملی میخوان بکنن...
    قشنگ بهانه دادیم دستشون
    یا باید وی پی اس بخرم یا گوشیمو کلا عوض کنم
    هعییی
    چطوری؟
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 14:59
    Dragon ‌ ‌
    اشاره به صحبت‌هات با برسام*
    دو یو نو وی‌پی‌ان؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وی پی انم از کار افتاده:>
    اپ استورم فیلتره بخوام دانلود کنم:>
    همین شکلی موندم
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:01
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک بهش اهمیت نده، الان بالای 18 سالت شده
    یه اقدامی برای مستقل شدن بکن، فکر کنم این بتونه کمکت کنه :"
    -شوگر ددیت رو رها کن "-" -
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هنوز ۱۸سالم نسده
    نمیزارن:" خیلی دلم میخواد برم تو یه کتاب فروشی کار کنم ولی مامانم اصلا نمیژاره دنبال کار بگردم:)...
    کاش میشد بهش اهمیت ندم
    -من اگه شوگر ددی داشتم برا ۲۰۰تومن بیشتر خودمو جر نمیدادم-
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:14
    Dragon ‌ ‌
    تو وب سرچ کن و سعی کن دور افتاده ترین وی‌پی‌ان ممکن رو انتخاب کنی
    وی‌پی‌انای معروف الان کار نمی‌کنن :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نتونستم هیچی با لینک مستقیم برا ایفون پیدا کنم
    یا باید از سیب اپ و اناردونی و... دانلود کنم که خداتومن پول اشتراکشونه به هیچ دردیم نمیخوره اشتراکش
    یا اپ استور که فیلتره
    اگه تا چند روز دیگه فیلتر بمونه یا فیلترشکن نسخه پولی میخرم یا وی پی اس میخرم
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    5 Mehr 01، 15:16
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    منظورم این بود که امسال بالای 18 سالت میشه "-"
    -البته دقیقا میشه اخرای سال که :|-
    رو مخ مامانت کار کن و از کوچیک ترین فرصتا استفاده کن
    - خب من برای 20 تومن بیشتر خودمو جر میدم، پس بیخیال 200 تومن-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پنج روز مونده به عید:"
    نه چهار روز:"
    نمیزاره:) دوسال خونه کار کردم ولی نمبزاره اصلا میگه همون حواست پرت بوده از گنکورت موندی الان باید فقط برا دانشگاهت بخونی
    -تو بچه تر از منی-
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:25
    Dragon ‌ ‌
    انگلیسی هم سرچ کردی یا فقط فارسی؟
    وی‌پی‌اس اگه بخری، همیشه میتونی ازش استفاده کنی یا قفط یه مدت؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینگلیسی سایت معتبر نمیسناسم میترسم ویروس وارد گوشیم بشه
    مدرت داره باید هر چند وقت یه بار تمدید کنی
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    5 Mehr 01، 15:34
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    من وسط امتحان ترمه تولدم و برای تو موقع خونه تکونی :|
    میمردن نه ماه قبلش یکم فکر کنن؟ :|
    از عمه‌هات استفاده کن "-"
    -ولی 20 تومن،‌ 20 تومنه-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    اگه فکر میکردن من الان وجود نداشتم ک
    عمه هامم اینجا کاربردی ندارن گوش نمیده
    -بله-
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:37
    Dragon ‌ ‌
    خب اگه وی‌پی‌اس بخری بازم باید وی‌پی‌ان اشتراکی بخری چون الان وی‌پی‌انای معروف تو اندروید کار نمی‌کنن و استفاده از وی‌پی‌انای دور افتاده هم ریسک داره
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای او اسم من
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:43
    Dragon ‌ ‌
    درسته ولی زمان‌بندیشون درست نبود :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    5 Mehr 01، 15:43
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    اعتصاب چی؟ نمیتونی اعتصاب کنی؟ "-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انقدر معدم داغونه نای اعتصاب غذا ندارم
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:45
    Dragon ‌ ‌
    تو توضیحات اینکه وی‌پی‌اس چیه گفته بود که میشه یه سیستم عامل دیگه باشه، خب وی‌پی‌اس اگه بخری که دوباره نمیخوای ای او اس باشه :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میشه باشه میشه نباشه
    چرا بخرم ای او اس ۱۶میخرم
    ای پیم تغییر میکنه و ثابت میمونه پس مشکلی بابت فیلترینگ ندارم
  • برسام محمدشاهی
    5 Mehr 01، 15:46
    برسام محمدشاهی
    هعی چی بگم دیگه
    راس میگی قشنگ یه دلیل شد براشون که عملی کنن
    خوبم بد نیستم فقط یکم گرمه هنوز
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 15:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    بیچاره ایم قشنگ:| ما میمونیم و روبیکا و شاد
    اره گرمه هوا هنوز
    مدرسه خوبه؟
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 15:51
    Dragon ‌ ‌
    یعنی تو وی‌پی‌اس ای‌پیت برای ایران دیگه نیست؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mehr 01، 23:50
    Dragon ‌ ‌
    چه باحال
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mehr 01، 23:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7